Obiekty handlowe – zwłaszcza te małe i średnie – muszą dostosowywać się do nowych realiów, które wymagają jednoczesnej optymalizacji kosztów - mówi Marek Olszewski, Schneider Electric. [WYWIAD] Marek Olszewski, Schneider Electric: pomagamy optymalizować koszty w retailu
Zdjęcie: Marek Olszewski, Schneider Electric
Obiekty handlowe – zwłaszcza te małe i średnie – muszą dostosowywać się do nowych realiów, które wymagają jednoczesnej optymalizacji kosztów - mówi Marek Olszewski, Schneider Electric.
Obiekty handlowe – zwłaszcza te małe i średnie – muszą dostosowywać się do nowych realiów, które wymagają jednoczesnej optymalizacji kosztów - mówi Marek Olszewski, Schneider Electric. 





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)