Stale udoskonalamy naszą ofertę, by była świeża i dopasowana. To nie zamknięty koncept, ale projekt, który nieustannie ewoluuje – mówi Mariusz Langwiński, Sinsay, LPP dla SCF News. [WYWIAD] Mariusz Langwiński, Sinsay: otwieramy sklepy tak, aby być blisko klienta
Zdjęcie: Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay, LPP
Stale udoskonalamy naszą ofertę, by była świeża i dopasowana. To nie zamknięty koncept, ale projekt, który nieustannie ewoluuje – mówi Mariusz Langwiński, Sinsay, LPP dla SCF News.
Stale udoskonalamy naszą ofertę, by była świeża i dopasowana. To nie zamknięty koncept, ale projekt, który nieustannie ewoluuje – mówi Mariusz Langwiński, Sinsay, LPP dla SCF News. 


![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)


