XTB bije kolejny rekord. Tylko w październiku ponad 100 000 klientów dołączyło do polskiego fintechu, by rozpocząć swoją przygodę z inwestowaniem. To najwyższy miesięczny wynik w historii firmy.
Rekord, który robi wrażenie
XTB konsekwentnie rozwija swoją ofertę i umacnia pozycję wśród czołowych europejskich fintechów. Przekroczenie kolejnego progu w liczbie nowych kont pokazuje, iż rozbudowa produktów, ekspansja na nowe rynki oraz inwestycje w technologię i edukację przynoszą wymierne efekty.
Już we wrześniu 2025 roku XTB osiągnęło rekordowy rezultat – przekraczając 86 000 nowych rachunków. Październik przyniósł jednak kolejny przełom, z wynikiem ponad 100 000 nowych kont, co stanowi znaczący krok naprzód w realizacji długoterminowych celów spółki. Miniony miesiąc przyniósł również nowy dzienny rekord otwartych kont.
Dynamiczny wzrost liczby klientów XTB doskonale odzwierciedla globalny trend demokratyzacji inwestowania, które przestało być domeną wąskiej grupy i stało się codzienną praktyką ludzi na całym świecie. Na przestrzeni ostatnich lat świat inwestycji przeszedł ogromną transformację. To, co kiedyś było zarezerwowane wyłącznie dla wybranych, dziś jest dostępne dla wszystkich, kto ma w kieszeni telefon. Coraz więcej osób nie tylko rozmawia o inwestowaniu, ale rzeczywiście inwestuje samodzielnie, planując swoją finansową przyszłość.
– Ten rekordowy wynik to potwierdzenie, iż nasza strategia działa i odpowiada na realne potrzeby użytkowników. Cieszymy się, iż coraz więcej osób wybiera XTB, ale też jestem przekonany, iż to dopiero początek – coraz więcej osób bierze swoją finansową przyszłość we własne ręce, a my chcemy ich w tym wspierać. Wierzę, iż ten wynik stanie się naszym nowym standardem i pozwoli nam poszerzać grono inwestorów na całym świecie – mówi Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.
Nowe rynki, nowe produkty, większe ambicje
Rekordowy wzrost liczby użytkowników to efekt nie tylko rosnącego zainteresowania inwestowaniem, ale także ciągłego rozwoju oferty produktowej i szerokich działań marketingowych. We wrześniu XTB uruchomiło największą w swojej historii kampanię promocyjną, obejmującą cztery kontynenty. Firma konsekwentnie wprowadza także nowe funkcjonalności, dzięki którym aplikacja staje się jeszcze bardziej intuicyjna, kompleksowa i atrakcyjna dla inwestorów indywidualnych.
W ostatnich miesiącach XTB rozszerzyło swoją ofertę o produkty umożliwiające inwestowanie długoterminowe – zarówno w Polsce, jak i na innych kluczowych rynkach europejskich. Przykładem są IKZE (Indywidualne Konta Zabezpieczenia Emerytalnego) w Polsce, ISA (Individual Savings Accounts) w Wielkiej Brytanii oraz PEA (Plan d’Épargne en Actions) we Francji.

8 godzin temu







