Polska marka biżuteryjna YES kontynuuje ekspansję sieci salonów zagranicą. W ostatnich tygodniach firma uruchomiła dwa salony w Republice Czeskiej – YES Šantovka Ołomuniec i YES Central Most. Tym samym sieć osiągnęła łączną liczbę 22 salonów w Czechach.
W tym roku na rynku czeskim zadebiutował również YES CLUB. Nowy program lojalnościowy marki biżuteryjnej YES działa w Polsce od połowy 2024 roku. Dziś korzysta już z niego ponad 400 000 użytkowników. W planach jest również wdrożenie programu na Słowacji.
Wprowadzenie programu na nowy rynek to istotny krok w strategii budowania lojalności klientów YES Biżuteria w całym regionie. YES CLUB to nowoczesny program lojalnościowy, który wykracza poza tradycyjne rabaty. Oferuje klientom stałą komunikację, nagrody za aktywność i dzielenie się opiniami. Integralną częścią programu jest intuicyjna aplikacja mobilna. Ułatwia ona klientom zarządzanie swoim kontem, śledzenie punktów, korzystanie z rabatów i odkrywanie specjalnych ofert.
Rozwój sklepów stacjonarnych
YES to marka z ponad 40-letnią tradycją i jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Prowadzi ponad 180 salonów i choć Yes jako pierwszy w swoim segmencie otworzył sklep internetowy, to przez cały czas stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Firma YES Biżuteria ma w swoim portfolio również sieć sklepów Verona
Marka YES powstała z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.

3 godzin temu







![Świąteczne zakupy. Trwa oblężenie sklepów, ale Polacy zmieniają taktykę [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/zakupy-sklep-spozywczy-koszyk-fmcg-adobestock.jpeg)