YES, jedna z największych polskich marek jubilerskich, otwiera nowy rozdział w swojej obecności w Łodzi. W jednym z kluczowych punktów sprzedaży w kraju, marka wprowadziła świeży, autorski koncept salonu, który redefiniuje sposób prezentowania biżuterii i tworzy przestrzeń odpowiadającą współczesnym oczekiwaniom klientów.
Salon w Manufakturze, choć pozostał w dotychczasowej lokalizacji, na parterze budynku galerii handlowej, został zaprojektowany całkowicie od nowa – od układu przestrzeni, przez aranżację wnętrza, aż po detale ekspozycyjne. Manufaktura jest jednym z pierwszych obiektów w Polsce, w których YES wdraża ten nowoczesny koncept.
– Zależy nam na tym, by być jak najbliżej naszych klientów – nie tylko w sensie lokalizacji, ale też realnego zrozumienia ich potrzeb. Naszym celem jest oferowanie nie tylko wyjątkowej biżuterii, ale również niezapomnianego doświadczenia zakupowego. Dlatego właśnie w tak prestiżowej lokalizacji jak Manufaktura zdecydowaliśmy się stworzyć zupełnie nową przestrzeń, zgodną z najnowszymi standardami estetyki i funkcjonalności – powiedział Paweł Korobacz, Dyrektor Działu Ekspansji YES.

Nowy koncept salonu
W nowym koncepcie salonu, klienci znajdą pełną ofertę marki. Od bestsellerowych wzorów, które od lat cieszą się popularnością wśród klientów, przez premiery najnowszych kolekcji marki, inspirowanych aktualnymi trendami. Wnętrze zostało zaprojektowane w duchu nowoczesnej elegancji, w której to biżuteria jest głównym bohaterem przestrzeni. Jasna, przyjazna kolorystyka, subtelne i precyzyjnie dobrane oświetlenie oraz szlachetne materiały wykończeniowe tworzą atmosferę ciepła, komfortu i prestiżu.
– Manufaktura to wyjątkowe miejsce na mapie Łodzi i całej Polski. Od lat jesteśmy tu blisko naszych klientów, dlatego właśnie tutaj chcieliśmy pokazać zupełnie nowy wymiar YES. To przestrzeń, która nie tylko eksponuje biżuterię, ale też buduje emocje i pozwala doświadczyć marki w pełni – mówi Justyna Lach, Dyrektorka Marketingu YES.

1 tydzień temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




