Dystrybutor IT, KOMSA Poland, dokonuje strategicznego wzmocnienia w swoim kluczowym dziale B2B, zatrudniając Mariolę Ciszewską-Braułę na stanowisku Lead of Reseller Account Management.
To ruch sygnalizujący dążenie firmy do intensyfikacji relacji z partnerami handlowymi i zwiększenia wartości w kanale sprzedaży. Ciszewska-Brauła wnosi do organizacji ponad 15-letnie doświadczenie, zdobyte m.in. u jednego z głównych rynkowych konkurentów, ALSO Polska.
Nowa menedżerka będzie odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej i rozwój współpracy z resellerami w segmencie marek komercyjnych. W jej portfolio znalazły się kluczowi dla rynku B2B producenci, tacy jak Lenovo, Samsung, Motorola, Yealink, MSI oraz ASUS.
Jej zadaniem będzie nie tylko budowanie relacji, ale także identyfikacja nowych pól współpracy i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność sprzedaży w całym kanale partnerskim.
Doświadczenie Ciszewskiej-Brauły obejmuje transformację procesów Customer Experience, wdrażanie systemów CRM oraz tworzenie strategii sprzedaży B2B. W swojej pracy planuje wykorzystywać podejście zarządcze oparte na filozofii Lean Leadership, koncentrując się na optymalizacji procesów i eliminacji barier operacyjnych, co ma bezpośrednio wspierać partnerów w osiąganiu ich celów biznesowych.
Transfer doświadczonej menedżerki z konkurencyjnej firmy dystrybucyjnej wpisuje się w rynkowy trend, w którym czołowi gracze walczą o przewagę nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością wsparcia, efektywnością operacyjną i budowaniem lojalnej sieci partnerskiej.
Dla KOMSA Poland to sygnał, iż firma zamierza jeszcze mocniej postawić na rozwój w segmencie rozwiązań dla biznesu i edukacji, opierając go na zespole z dogłębną znajomością specyfiki polskiego rynku ICT.