Z książką na koncie – VeloBank wspólnie z Empikiem przy ul. Marszałkowskiej promują czytelnictwo

2 dni temu

VeloBank kontynuuje wspólne działania z Empikiem, które mają na celu zachęcenie Polaków do sięgania po książkę w wolnym czasie. W ramach wspólnej inicjatywy wszyscy odwiedzający flagowy salon Empiku przy ul. Marszałkowskiej 99, zlokalizowany w zrewitalizowanym pawilonie dawnej Cepelii w centrum Warszawy, będą mogli skorzystać ze specjalnej VeloCzytelni. Jest ona dostępna od 18 sierpnia do końca września.

To już kolejna wspólna akcja VeloBanku i Empiku, która ma na celu rozbudzać pasję do czytania. Po udanej akcji promocyjnej z okazji walentynek, kiedy użytkownicy aplikacji Empik Go z audiobookami, ebookami i podcastami mogli wybrać tytuły polecane przez VeloBank, przyszedł czas na kolejną odsłonę kampanii – tym razem na ostatnie tygodnie wakacji.

– Przeprowadzone przez nas badania pokazują, iż co czwarty Polak zawsze zabiera książkę na urlop czy weekendowy wyjazd, a co dziesiąty robi to bardzo często. Wakacje jeszcze trwają, a wielu z nas planuje krótkie wyjazdy także w kolejnych tygodniach, dlatego chcemy zachęcić, by w te letnie wieczory sięgnąć po inspirującą lekturę. Przygotowaliśmy listę kilkudziesięciu tytułów, które uczą, inspirują i wciągają w świat fikcji, od psychologii relacji, przez kryminały, po biografie znanych postaci – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

„Letnia strefa książki z VeloBank” jest dostępna od 18 sierpnia do końca września na 1. piętrze flagowego salonu Empik Marszałkowska w modernistycznym budynku dawnej Cepelii. Wszyscy odwiedzający ten salon będą mogli zrelaksować się w specjalnej przestrzeni, na wygodnej zielonej kanapie nawiązującej do kolorystyki VeloBanku, i sięgnąć po tytuł, jaki ich zaciekawi.

– Salony Empik od ponad 75 lat pozostają miejscami spotkań z kulturą. Chociaż jako marka przeszliśmy ogromną transformację, rozwijając dynamicznie e-commerce i ofertę w innych kategoriach, nasze książkowe korzenie pozostają niezmiennie silne. Tym bardziej cieszy nas, iż odwiedzający nasz flagowy salon Empik Marszałkowska mogą zatrzymać się na moment w codziennym biegu, wygodnie usiąść w nowej strefie i dać się wciągnąć najlepszym literackim historiom, na papierze, ekranie czy w słuchawkach, w aplikacji Empik Go. A to wszystko z widokiem na centrum Warszawy – podkreśla Anna Gut-Mostowy, rzeczniczka prasowa Empiku.

W ramach kampanii we wspomnianym salonie Empik przy ul. Marszałkowskiej 99 przygotowano również komunikację z udziałem ambasadorki VeloBanku, Magdaleny Różczki. W animacji aktorka będzie zachęcać do skorzystania z VeloCzytelni i aplikacji Empik Go.

VeloCzytelnia dla klientów

Do akcji VeloBanku i Empiku zaproszeni zostali w szczególny sposób klienci banku. Z myślą o rozbudzeniu pasji do czytania wśród klientów, bank przygotował dla nich dostęp do Empik Go Standard, z którego mogą skorzystać bez żadnych opłat przez 30 dni. W tym celu wystarczy, iż klienci banku wyrażą zgody marketingowe, będą mieć aktywną bankowość mobilną i włączone notyfikacje push. Dzięki temu będą mieli możliwość skorzystania z 3 dowolnych tytułów audiobooków lub ebooków z pełnego katalogu Empik Go oraz nieograniczony dostęp do podcastów i ASMR. W aplikacji będzie czekać na klientów VeloBanku specjalna strefa z polecanymi na wakacyjny relaks utworami dostępnymi w aplikacji Empik Go.

Za zakup mediów wykorzystywanych w kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Poland.

Źródło: VeloBank

Idź do oryginalnego materiału