Z online do offline. Answear.com prezentuje pierwszy concept store marki PRM

2 tygodni temu

PRM Concept Store to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy prezentujące selektywne portfolio marek high fashion, również tych do tej pory niedostępnych w naszej części Europy. Na 600 mkw. oryginalnie zaprojektowanej powierzchni, w prestiżowej lokalizacji Fabryki Norblina, znajdziemy również kolekcje limitowane i produkty kolekcjonerskie.

19 kwietnia marka PRM zaprosiła do swojej przestrzeni twórców pierwotnego konceptu z Krakowa, międzynarodowych partnerów biznesowych, przedstawicieli marek z wielu europejskich miast, zagranicznych projektantów oraz lokalnych artystów na prezentację swojego nowego konceptu. Wieczór uświetnił autorski performance solo Wojtka Mazolewskiego, odsłonięcie prac Jakuba Glińskiego w przestrzeni galeryjnej butiku oraz DJ Set Keinemusik w supporcie wschodzących talentów polskiej sceny elektronicznej w zaprzyjaźnionej przestrzeni Donkey Shoe, która ze speakeasy baru przekształciła się na ten wieczór w prywatny klub PRM.

Blisko 600 mkw. powierzchni pierwszego concept store PRM, wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce – dedykowaną strefę winylową.

Wyjątkowa, autorska przestrzeń

– Butik PRM nie będzie przypominał tradycyjnego sklepu, ani żadnego innego miejsca, jakie w tej chwili można znaleźć w Warszawie. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się najwyższej klasy moda z kulturą wyrażoną poprzez design, sztukę i muzykę. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. starannie wyselekcjonowaną kolekcję płyt winylowych. Dla klientów, którzy cenią sobie swoją prywatność, oferujemy również zakupy z pomocą naszych stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni. Robimy to, ponieważ chcemy naszym klientom zapewnić unikalne doświadczenia zakupowe, a także stworzyć miejsce spotkań społeczności PRM oraz najciekawszych w mieście wydarzeń kulturalnych – komentuje Kamil Bajołek, Dyrektor marki PRM.

Do tej pory zakupy można było realizować poprzez internetowy sklep PRM.com, a od 19 kwietnia również w pierwszym concept store PRM w Fabryce Norblina. Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich. Selektywna oferta salonu będzie nieustannie rozwijana. Już niedługo pojawią się m.in. Maison Kitsune czy VETEMENTS.

– Stacjonarny concept store jest dopełnieniem długofalowej strategii rozwoju marki PRM, przede wszystkim jej wizerunku; zarówno na rynku lokalnym, jak i arenie międzynarodowej, szczególnie europejskiej. Naszym założeniem jest płynna adaptacja wybranych trendów globalnych, ale również przedstawienie konsumentom internacjonalnym, naszych lokalnych zasobów. Stawiamy na budowanie otwartej, bezgranicznej społeczności, promowanie natywnych talentów i szerzenie unikalności polskiego rynku poza jego granicami – dodaje Kaja Wrzeszcz, nowa Dyrektor Marketingu Wizerunkowego marki PRM.

Answear.com zawita do Fabryki Norblina

W maju, również w Fabryce Norblina na poziomie +2, Spółka uruchomi pierwszy, Concept Store Answear. Na blisko 2000 mkw. innowacyjnej przestrzeni handlowej klienci, poza zakupami starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, ponadstandardowych usług na najwyższym poziomie od odbioru zamówień internetowych czy możliwości dokonania natychmiastowych zwrotów.

Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją Spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty.

– Od czasu pandemii widzimy, jak zmienia się zachowanie konsumentów. Dostrzegamy pewne nasycenie doświadczeniami online, niektórzy klienci poszukują bardziej bezpośrednich wrażeń zakupowych w przestrzeni offline. Preferują oni fizyczne odwiedziny w sklepach, gdzie mogą zobaczyć i dotknąć danego produktu. Chcąc działać omnikanałowo i docierać szerzej do naszych klientów zdecydowaliśmy się na otwarcie pierwszych sklepów stacjonarnych – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.

Z racji na dużą skalę działalności spółki w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale firma liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

Idź do oryginalnego materiału