Żabka daje szanse na tańszą jazdę taksówkami Freenow

6 dni temu
Zdjęcie: Żabka Freenow


Agencja Informacyjna: Żabka, we współpracy z Freenow, udostępniła możliwość zamawiania taksówek, bezpośrednio w swojej aplikacji. Teraz użytkownicy Żappki, których jest już blisko 11.000.000, mogą liczyć na dodatkowy bonus – za każdy przejazd pojazdem Freenow, z logotypami Żabki otrzymają hot doga za 1 żappsa. Dodatkowo mogą skorzystać z kuponu na 40 proc. rabatu na przejazd.

Spis treści

Jak można taniej podróżować Freenow z Żabką?
Autobusem lub tramwajem? Łap bilety w Żappce
Co to jest Freenow?
Jaki zasięg ma Freenow?
Co to jest Grupa Żabka?
Jak wygląda Ekosystem Grupy Żabka?

Jak można taniej podróżować Freenow z Żabką?

Przejazdy z Żappką dostępne są we wszystkich 25 polskich miastach, w których operuje Freenow, a z usługi mogą już korzystać wszyscy użytkownicy aplikacji. Aby ruszyć w drogę, wystarczy uruchomić Żappkę, wejść do sekcji „Przejazdy”, gwałtownie zamówić taksówkę, wybrać metodę płatności i zgarnąć żappsy, które można później wykorzystać, np. do obniżenia ceny kolejnego kursu.

W 7. miastach – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie – kursuje 26 pojazdów Freenow oznakowanych logotypami Żabki. Każdy przejazd takim autem, zamówionym w Żappce, nagradzany jest kuponem na hot doga, który można odebrać za 1 żappsa. Oferta obowiązuje do 7 maja 2025 roku.

Dodatkowo każdy użytkownik aplikacji otrzymał dostęp do kuponu „Rabat 40%” na przejazd z Freenow, maksymalnie 12 zł” za 200 żappsów. Jedna osoba może odebrać tylko jeden kupon. Oferta ważna jest do wyczerpania puli kuponów lub do 7 maja 2025 roku. Aby z niej skorzystać, wystarczy wymienić kupon za żappsy, odebrać go w aplikacji i aktywować podczas zamawiania przejazdu.

Autobusem lub tramwajem? Łap bilety w Żappce

Dzięki żabkowej aplikacji użytkownicy mogą skorzystać też z publicznych środków transportu – bez czekania w kolejce do kasy czy biletomatu. Dzięki współpracy z mPay, wystarczy, iż w sekcji „Bilety”wybiorą miasto oraz metodę płatności i zapłacą za bilet, a następnie wykonają kolejne podane kroki, aby bilet był ważny. Usługa jest testowana i stopniowo wszyscy użytkownicy otrzymają do niej dostęp.

Co to jest Freenow?

Freenow (poprzednio mytaxi) – powstało w 2019 roku (jako mytaxi) multiplatforma mobilności miejskiej, której siedziba główna mieści się w Hamburgu, w Republice Federalnej Niemiec. Freenow to spółka zależna, w zakresie usług mobilności miejskiej, od Daimler Mobility Services (część Daimler Group) i BMW. Mytaxi Była to pierwsza na świecie aplikacja, bezpośrednio łącząca pasażera z kierowcą taksówki dostępnym w pobliżu, która umożliwia płatność mobilną (przez aplikację) za kurs. Freenow integruje w ramach swojej aplikacji także inne usługi mobilnościowe, m.in. wynajem elektrycznych hulajnóg, skuterów, rowerów i carsharing.

Jaki zasięg ma Freenow?

Aplikacja Freenow obejmuje 9 państw Europy: Republika Federalna Niemiec, Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Republika Irlandii, Rzeczypospolita Polska, Republika Włoska, Królestwo Hiszpanii, Republika Francuska, Republika Grecka, Republika Austrii. Aplikacja operuje w ponad 150 miastach. Freenow współpracuje z wieloma zewnętrznymi operatorami usług mobilności miejskiej i zatrudnia ponad 2.000 pracowników w 35 biurach w Europie.

Co to jest Grupa Żabka?

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. W tym segmencie Żabka jest dominującym liderem rynku. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów, szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Jak wygląda Ekosystem Grupy Żabka?

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej, w formacie convenience, liczącą ponad 11.000 sklepów, działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych, pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów, przez całą dobę, w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach, szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki, prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa Żabka realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne Wiadomości, opublikowane na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com

AI, gospodarka, /ART/ 27.04.2025 fot. mat. prasowe Żabka

Idź do oryginalnego materiału