Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, iż przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne. Kampania podkreśla, iż dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. Akcja „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” wystartowała z początkiem września.
Żabka Jush kontynuuje największą kampanię w swojej historii
2 tygodni temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka Jush kontynuuje największą kampanię w swojej historii
Powiązane
Prezydent wbija szpilę premierowi. Dokumenty nie dotarły
1 godzina temu
Stan klęski żywiołowej po powodzi. Kolejny ruch rządu
1 godzina temu
Wracasz po powodzi? Nie ruszaj gazu!
2 godzin temu
Polecane
Pokonała Magdę Linette. Teraz zagra o tytuł w Tajlandii
1 godzina temu
Aplikowałem na niemal 2,2 tys. stanowisk. Poddaję się
1 godzina temu
Nowy wariant COVID-19 rozlewa się po Europie
2 godzin temu