Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Powiązane
Dziś decyzja ws. stóp procentowych. Będzie niespodzianka?
1 godzina temu
Kurs JPY/PLN 02 lipca 2025 r.
1 godzina temu
Polecane
W gruncie rzeczy, to nie my!
17 minut temu
Tylko spójrz, kto dopingował Świątek na Wimbledonie
2 godzin temu