Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Powiązane
Tureckie systemy mają chronić polskie niebo
7 godzin temu
Przygotuj się na KSeF. Pięć największych zagrożeń
8 godzin temu
Polecane
ATP. Rublow wyeliminowany po pierwszym meczu
7 godzin temu
Zełenski do USA: Oczekujemy mocnych sankcji wobec Rosji
8 godzin temu
BJKC Finals. Amerykanki finałowymi rywalkami Włoszek
8 godzin temu
Aż huczy od plotek. Miała romans z gwiazdami tenisa?
8 godzin temu