Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Powiązane
Wady w nowym mieszkaniu? Masz prawo żądać naprawy
47 minut temu
Porażające dane. Co piąty rolnik jest gotowy na ten krok
1 godzina temu
Śmierć w lokalu wyborczym w Bielsku-Białej
1 godzina temu
Polecane
Magdalena Fręch poznała rywalkę. Zagra z Rosjanką
40 minut temu
Wielki wyczyn Jasmine Paolini. Tego nie było od 16 lat!
47 minut temu
Masz podpisaną lojalkę? Sprawdź, czy faktycznie cię wiąże
1 godzina temu