Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
Powiązane
Kolejne weta prezydenta. Chodzi o podwyżki
3 godzin temu
Unijne źródła: Podpisanie umowy z Mercosurem odłożone!
4 godzin temu
Zwrot na szczycie w Brukseli. Dotyczy umowy z Mercosurem
5 godzin temu
Brudne słoiki wyrzucaj do tego kosza. Wiedziałeś o tym?
5 godzin temu
Polecane
Słodko-gorzki występ Magdy Linette
2 godzin temu

7 miesięcy temu












