Zara otworzyła po remoncie salon w Krakowie. Sklep o powierzchni sprzedaży zwiększonej do ponad 2000 mkw. wyposażony został w nowoczesne rozwiązania.
Przestrzeń ta reprezentuje najnowszą koncepcję sklepu Zara, opartą na dużych flagowych salonach z odmienionym wizerunkiem i nowymi strefami ekspozycji produktów. Wyposażona została w najbardziej wydajne rozwiązania technologiczne, zapewniające jak najlepsze doświadczenie zakupowe. Jednocześnie przestrzenie w butikowym stylu o unikatowym designie podkreślają kolekcje marki i umożliwiają wyjątkową relację między klientem a produktem.
Koncepcja wnętrza salonu Zara w Galerii Krakowskiej została zaprojektowana tak, aby stworzyć przyjazną, domową atmosferę, prowadząc klientów przez starannie zaaranżowane przestrzenie o zróżnicowanym charakterze. Wykorzystane w podłogach i meblach różne odcienie drewna dodają wnętrzu ciepła i elegancji. Zlokalizowany na dwóch piętrach, nowy sklep Zara prezentuje przemyślany układ, który zachęca do odkrywania wnętrza. W sklepie znajduje się również sekcja Shoes & Bags, oferująca selekcję obuwia i akcesoriów, które doskonale uzupełniają kolekcje marki.
Innowacyjność w obsłudze
Zara w Galerii Krakowskiej oferuje płynną integrację zakupów stacjonarnych i internetowych, umożliwiając klientom interakcję z marką w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia za pośrednictwem strony zara.com i aplikacji Zara. Sklep wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne zintegrowanej platformy Zara, udostępniając przyjazne dla klienta funkcje, takie jak przeglądanie dostępnego asortymentu w czasie rzeczywistym czy możliwość zlokalizowania produktów na terenie sklepu. Ponadto klienci mogą składać zamówienia online z odbiorem w sklepie w ciągu dwóch godzin.
Nowy sklep Zara w Krakowie wyposażony jest w najnowocześniejsze rozwiązania zwiększające komfort zakupów, w tym:
– automat do odbioru zamówień online, pozwalający na szybki i sprawny odbiór, – zautomatyzowane stanowiska do obsługi zwrotów online,
– strefy kas, gdzie znajdują się między innymi asystowane kasy samoobsługowe, w tym kasa z obniżonym blatem.
W sklepie znajdują się również punkt zbiórki kartonów, zachęcający klientów do recyklingu opakowań, oraz pojemnik na używaną odzież, który pozwala dać ubraniom drugie życie.
Efektywność energetyczna
Zgodnie z zobowiązaniem na rzecz zrównoważonego rozwoju, salon Zara posiada jedne z najbardziej zaawansowanych systemów efektywności energetycznej. Obejmują one wydajne systemy ogrzewania i chłodzenia, oświetlenie LED zapewniające większą oszczędność energii oraz wykorzystanie bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów.
Sklep jest podłączony do wewnętrznej platformy Inergy, która centralnie monitoruje zużycie klimatyzacji i energii elektrycznej w sklepie w celu optymalizacji zarządzania, identyfikacji najbardziej wydajnych systemów, poprawy wydajności ich konserwacji i określenia strategii zmniejszania zapotrzebowania na energię.