Zen zapowiada zmiany w cenniku i wprowadza nowy plan taryfowy

1 rok temu

Okazjonalnym klientom fintech proponuje plan Free. Użytkownicy Gold i Platinum zapłacą więcej, ale będą mogli korzystać z karty z moneybackiem

Wywodzący się z Polski fintech Zen poinformował o zmianach w cenniku. Nowością będzie plan Free dla osób, które korzystają okazjonalnie z tej aplikacji. Jak sama nazwa wskazuje, plan ten nie zawiera miesięcznej opłaty subskrypcyjnej. Klient musi się jednak liczyć z opłatami za poszczególne usługi. Pakiet pojawi się w ofercie 10 października.

Przeczytajcie także: PZU usprawnia wycenę szkód w ruchomościach domowych

Za otwarcie konta Free klient nie zapłaci, podobnie jest z kartą wirtualną (koszt każdej kolejnej to 5 euro) oraz przelewami wewnętrznymi. W przypadku wypłat z bankomatów zostanie pobrana prowizja w wysokości 1,5 proc., a opłata za wymianę walut wynosi 0,5 proc.

Od 10 października użytkownicy apki będą też mogli zamawiać wirtualną kartę Zen Mastercard z funkcją moneyback. Dzięki niej za każdy zakup online klient otrzyma zwrot pieniędzy: 0,5 proc. Powinni się tym zainteresować uczestnicy planu Gold, ponieważ czekają ich zmiany w cenniku. Chociaż opłata miesięczna spadnie do 4 zł, to pojawią się dodatkowe opłaty za transakcje. Nowy cennik będzie obowiązywał od 27 listopada.

Przeczytajcie także: Comfino otwiera się na sklepy stacjonarne

W tym samym czasie zmienią się także warunki dla planu Platinum. Opłata miesięczna wyniesie 30 zł (wcześniej blisko 5 euro). W tej cenie użytkownik może liczyć na nieograniczone darmowe doładowania i wymianę walut oraz 1 proc. zwrotu pieniędzy dzięki wspomnianej karcie Zen Mastercard. Wciąż jednak należy się liczyć z opłatami za niektóre usługi, dotyczy to m.in. przelewów SWIFT, transferu kryptowalut czy wypłat z bankomatów powyżej kwoty 800 euro.

Szczegóły nowego cennika znajdziecie pod tym adresem. Firma tłumaczy te zmiany nowymi warunkami rynkowymi.

Na koniec warto przypomnieć, iż Zen działa na litewskiej licencji i oferuje rachunki zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Firmy mogą też korzystać z bramki płatniczej, karty oraz zestawu usług ułatwiających funkcjonowanie na rynku.

Idź do oryginalnego materiału