Grupa ASBIS sfinalizowała zakup 13 salonów Samsung Brand Store w Polsce od spółki Matrix Media. Wartość transakcji wyniosła 10 mln euro i została w całości sfinansowana ze środków własnych. Umowa inwestycyjna weszła w życie, a pełna integracja przejętych sklepów z Grupą ASBIS planowana jest na przełomie roku.
Przejęcie sieci Samsung Brand Store stanowi kolejny krok w realizacji strategii ASBIS, zakładającej rozwój własnych sieci sklepów premium na rynkach lokalnych. Spółka ma bogate doświadczenie w prowadzeniu salonów światowych marek – zarządza w tej chwili 40 placówkami w 14 krajach, w tym 33 sklepami Apple Premium Reseller (iSpace) w 7 państwach oraz 7 salonami Bang & Olufsen w 4 krajach. Wkrótce do portfolio dołączą też trzy nowe salony Bang & Olufsen w Stanach Zjednoczonych.
Uzupełnienie oferty marek premium
– Sfinalizowaliśmy już umowę z Matrix Media i staliśmy się właścicielami salonów Samsung Brand Store w Polsce. Stanowią one bardzo dobre uzupełnienie naszej oferty, czyli salonów iSpace z produktami Apple oraz salonów Bang&Olufsen, które prowadzimy w innych krajach. w tej chwili trwa integracja systemów księgowych sieci salonów z naszymi systemami, które powinny zakończyć się na przełomie roku – powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Grupy ASBIS.
Matrix Media specjalizuje się w sprzedaży detalicznej sprzętu RTV i AGD, oferując produkty renomowanych marek w salonach stacjonarnych, jak i online. Spółka działa na rynku od 1999 roku, nieustannie rozwijając sieć sprzedaży oraz asortyment oferowanych produktów.
Grupa ASBIS jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

23 godzin temu






![[BADANIE] Shopfully: Black Friday znowu skusi Polaków](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/black-friday.jpg)

