190: Jaki archetyp ma twoja marka? | Paweł Tkaczyk

7 lat temu
Sztuka budowania silnego brandu polega między innymi na spójnej komunikacji. Jak osiągnąć taką spójność? Przydaje się do tego narzędzie, jakim są archetypy marki. Dowiedz się, co to jest i jak je sprawnie wykorzystywać w skutecznej komunikacji twojej marki.

Gość: Paweł Tkaczyk. Pełny opis odcinka MWF 190: https://l.malawielkafirma.pl/p-190

W tym odcinku:

2:24 Czym są archetypy i jak je wykorzystać w komunikacji marki?
11:28 Czy archetyp jest determinowany przez branżę, w której działa firma?
16:09 Rodzaje archetypów, które można wykorzystać w komunikacji?
21:27 Archetyp „Mędrca” i przykłady jego zastosowania
28:12 Archetyp „Niewinna” i „Towarzysz”, jakie mają cechy?
35:56 „Poszukiwacz” i „Stwórca” – przykłady komunikacji
43:54 Interpretacja definicji archetypu wg Pawła Tkaczyka

Posłuchaj też:

133: Kiedy tworzyć nową markę? Są 3 sytuacje… https://l.malawielkafirma.pl/p-133
136: Trzy rzeczy potrzebne, aby odnieść sukces https://l.malawielkafirma.pl/p-136
222: Gdzie znajdziesz nazwę dla swojej firmy? https://l.malawielkafirma.pl/p-222

Przeczytaj: Jak budować markę osobistą – personal branding dla przedsiębiorców i specjalistów https://malawielkafirma.pl/marka-osobista-personal-branding-dla-eksperta-specjalisty-przedsiebiorcy/

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału