Z danych Sotrendera, który przyjrzał się aktywności 200 największych polskich profili marek i mediów z Instagrama oraz Facebooka i podsumował ich działania na TikToku, tworząc jedyny taki raport na rynku, wynika, iż w 2024 najbardziej angażującym profilem był Polsat.
2024 rok na TikToku – Polsat liderem pod względem zaangażowania

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- 2024 rok na TikToku – Polsat liderem pod względem zaangażowania
Powiązane
13. emerytura już niebawem. Znamy terminy wypłat
31 minut temu
Ludwik Sobolewski: Badania terenowe nad geopolityką
51 minut temu
Polecane
Ogłoszenie o II przetargu - dz. nr 491/46
29 minut temu
Już wszystko jasne. To dlatego Świątek nie dostała kary
48 minut temu
Magdalena Fręch nie zagra z Rosjanką. Zwrot akcji w Miami
1 godzina temu