Z danych Sotrendera, który przyjrzał się aktywności 200 największych polskich profili marek i mediów z Instagrama oraz Facebooka i podsumował ich działania na TikToku, tworząc jedyny taki raport na rynku, wynika, iż w 2024 najbardziej angażującym profilem był Polsat.
2024 rok na TikToku – Polsat liderem pod względem zaangażowania

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- 2024 rok na TikToku – Polsat liderem pod względem zaangażowania
Powiązane
Rewolucja w urzędach. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
53 minut temu
Siedem pytań Dudy do Tuska. Ujawniono treść listu
1 godzina temu
Czy Fed zmieni swoje nastawienie?
1 godzina temu
Polecane
Tomaszewski zobaczył zachowanie Świątek. "Nie wolno"
29 minut temu
AI zrewolucjonizuje nasze działanie i zwiększy przychody
1 godzina temu