Pełny opis odcinka MWF 210: https://l.malawielkafirma.pl/p-210
W tym odcinku:
2:29 Dlaczego klienci przestają korzystać z naszych usług lub produktów?
6:09 Powody, dla których można się odzywać do uśpionego klienta
9:53 Sposoby na skuteczną reaktywację uśpionych klientów
13:25 Skuteczna komunikacja mailowa z dawnymi klientami
18:30 Przyciągnij dawnego klienta zniżką
23:19 Wyślij maila w podobnym okresie, kiedy ostatnio kupował
27:25 Pytanie o opinię, jako sposób na przypomnienie się
31:08 Inne sposoby, poza mailem, na reaktywację kontaktu z klientem
35:05 Zorganizowanie wydarzeń na żywo, jako pretekst do komunikacji
Posłuchaj też:
345: Boisz się sprzedawać? https://l.malawielkafirma.pl/p-345
333: Stresuje cię spadająca sprzedaż? https://l.malawielkafirma.pl/p-333
304: 25 rzeczy, które psują twoją stronę internetową https://l.malawielkafirma.pl/p-304
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub