Gość: Monika Kamińska. Pełny opis odcinka MWF 325: https://l.malawielkafirma.pl/p-325
W tym odcinku:
2:45 Dlaczego Monika zdecydowała się stworzyć markę modową?
6:38 Jakie trudności Monika napotkała na drodze tworzenia marki odzieżowej?
9:12 Dlaczego Monika zdecydowała się na produkcję ubrań właśnie z wełny?
13:09 Czy warto być przedsiębiorcą, który stara się działać tak, żeby wszyscy go lubili?
16:05 Czy Monika ma poczucie, iż nie wszystko może kontrolować w swojej firmie?
18:24 Jak Monika poradziła sobie z syndromem oszusta?
27:36 Jak budować wizerunek marki, która nazywa się tak samo jak jej założycielka?
31:38 Co Monika poradziłaby osobie, która chciałaby pójść w jej ślady?
Posłuchaj też:
139: Jak pogoń za lajkami odbiera blogerom pieniądze https://l.malawielkafirma.pl/p-139
295: Pokazywała na YouTubie, jak myć włosy, a dziś… https://l.malawielkafirma.pl/p-295
137: Zakładasz sklep internetowy? Strzeż się tych błędów https://l.malawielkafirma.pl/p-137
Przeczytaj: Jak budować markę osobistą – personal branding dla przedsiębiorców i specjalistów https://malawielkafirma.pl/marka-osobista-personal-branding-dla-eksperta-specjalisty-przedsiebiorcy/
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub