Agencja Walk Creative przygotowała nową kampanię wizerunkową dla Expander.pl. Jej celem jest budowanie świadomości marki jako zaufanego eksperta finansowego, który pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje kredytowe. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.
fot. Meruyert Gonullu / Pexels„Adrenalina jest OK, ale nie przy kredycie na mieszkanie” – to hasło kampanii, która pokazuje, iż emocje są naturalną częścią życia, ale nie najlepszym doradcą, gdy w grę wchodzą decyzje finansowe.
Adrenalina kontra spokój
Adrenalina i silne emocje towarzyszą nam, gdy spełniamy marzenia, próbujemy nowych rzeczy czy realizujemy pasje. Jednak są też momenty, w których zamiast mocnych wrażeń wybieramy stabilność i poczucie bezpieczeństwa – jak wtedy, gdy szukamy mieszkania czy planujemy wziąć kredyt.
W dynamicznych spotach przygotowanych przez Walk Creative ten kontrast staje się głównym bohaterem – od pulsującej energii przechodzimy do chwili oddechu i zaufania ekspertom. Tak powstaje opowieść o równowadze między życiową energią a rozsądnymi decyzjami.
„Chcieliśmy wprowadzić do komunikacji finansowej ton prawdziwych emocji – ale nie tych związanych ze stresem, tylko z codziennym życiem. Pokazujemy, iż prawdziwy komfort to świadomość, iż ważne decyzje podejmujemy w spokoju – z pomocą Expandera, który zna się na rzeczy” – mówi Olga Chełchowska, Chief Operating Officer Walk Creative.
Agencja Walk Creative była odpowiedzialna za strategię, koncept kreatywny, scenariusze, key visual oraz realizację spotów wideo – w wersjach 15- i 6-sekundowych, w trzech odsłonach każdej długości.
Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Film Reaktor (producent: Sebastian Maj, reżyser: Grzegorz Sipiora). Za start kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Poland (Grupa WPP Media).
Kampania obejmuje emisję spotów wideo na platformach YouTube i TikTok, a także na największych polskich portalach i serwisach VOD. Kampania wystartowała 15 października.
Linki do filmów:
https://www.youtube.com/embed/TKEvZ_JqPZU
https://www.youtube.com/embed/nOgeauyEv4A
Źródło: Agencja Walk Creative

13 godzin temu





