AGROCON 2025 – jak rozwijać biznes i marketing w branży rolnej

7 godzin temu

Już za kilka tygodni rozpocznie się kolejna edycja AGROCON, jedynej w Polsce konferencji w całości poświęconej rozwijaniu marketingu w branży rolnej i spożywczej.

W dniach 28–29 października 2025 roku Hotel Golden Tulip w Warszawie stanie się miejscem spotkania ekspertów, praktyków i pasjonatów komunikacji w sektorze agro.

„Rolnictwo to dziś jedna z najbardziej dynamicznych gałęzi gospodarki. Nowoczesny marketing to narzędzie, które pozwala firmom z sektora agro rozwijać się szybciej i skuteczniej. AGROCON daje unikalną możliwość uczenia się od najlepszych praktyków i wymiany doświadczeń” – podkreśla Magdalena Urbaniak, inicjatorka i organizatorka wydarzenia.

Mocna agenda

Podczas dwóch dni konferencji goście będą mogli wysłuchać wystąpień i paneli dyskusyjnych z najlepszymi specjalistami z branży. Uczestnicy usłyszą wystąpienia o trendach rynkowych, roli sztucznej inteligencji, cyfryzacji, a także praktyczne przykłady kampanii i narzędzi stosowanych w marketingu agro. Oczywiście nie zabraknie dyskusji między uczestnikami i ekspertami.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Adam Paradowski – prezes AgroHorti Media, ekspert w komunikacji B2B, Bolek i Łukasz Kępińscy – Tears of Joy agency, specjaliści od kreatywnej komunikacji czy Karol Siewruk – Ag’em Agency, ekspert od digital marketingu.

„Największą wartością AGROCONu jest praktyczność. Nie mówimy o teorii, ale o rozwiązaniach, które można wdrożyć następnego dnia po konferencji” – dodaje Paweł Talbierz, Corteva Agriscience.

Dlaczego warto wziąć udział?

Unikalny charakter: AGROCON to jedyne wydarzenie w Polsce w całości poświęcone marketingowi dla sektora rolno-spożywczego. Agenda najwyższej próby: topowi eksperci i praktycy dzielą się tym, co znają z doświadczenia i tym, co tworzą sami – nie pomijając analizy efektów działań. Jedną z największych wartości wydarzenia jest networking. Profesjonalny, a jednocześnie swobodny klimat pozwala na swobodne rozmowy i wzmacnianie relacji z prelegentami i uczestnikami.

„AGROCON daje poczucie, iż nie jestem sam z wyzwaniami komunikacyjnymi. Spotykam tu ludzi, którzy znają realia branży i dzielą się sprawdzonymi rozwiązaniami” – mówił jeden z poprzednich edycji.

A jak dokładnie będzie tym razem? Przekonają się ci, z którymi zovbaczymy się już niebawem na AGROCONie.

Szczegóły

  • Data: 28–29 października 2025 r.
  • Miejsce: Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
  • Cena: Early Bird do 10 września – 999 zł netto; od 11 września – 1 299 zł netto
  • Rejestracja: www.agroconference.pl
  • Kontakt: [email protected] | tel. +48 792 898 694
Idź do oryginalnego materiału