Zgodnie z zapowiedzią ALDI kontynuuje ekspansję i już w środę 1 października o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów otworzą nowe sklepy ALDI w Gdańsku oraz Poznaniu. Dzięki temu w skali całego kraju sieć będzie posiadać już 384 placówki.
Placówka zlokalizowana przy ulicy Pastelowej 2 w Gdańsku będzie już 8. sklepem znanego dyskontera w tym mieście i 25. w województwie pomorskim. Jeszcze więcej sklepów pod szyldem ALDI można znaleźć w Poznaniu – najnowsza placówka przy ulicy Dąbrowskiego 533A będzie już 14. sklepem znanego dyskontera w tym mieście. Łącznie w skali województwa wielkopolskiego ALDI będzie dzięki temu posiadać 36 placówek, a w całym kraju – 384.
– W ALDI już od kilku lat stawiamy na ekspansję i rozwój sieci placówek, dzięki czemu jeszcze w 2025 roku powinniśmy przekroczyć pułap 400 sklepów w skali całego kraju. W swoich działaniach skupiamy się nie tylko na nowych miejscowościach, duży nacisk kładziemy również na większe miasta, w których szyld ALDI jest już dobrze znany. Gdańsk i Poznań są tutaj doskonałym przykładem – placówka przy ulicy Pastelowej będzie już naszym 8. sklepem w stolicy województwa pomorskiego, w Poznaniu będziemy natomiast posiadać już 14 placówek. Mamy nadzieję, iż nasze najnowsze sklepy spotkają się z pozytywnym odbiorem, a klienci gwałtownie przekonają się, iż ALDI to doskonałe miejsce na codzienne zakupy, w którym wysoka jakość produktów łączy się z atrakcyjną ceną – mówi Kinga Abramik, Kierownik Sprzedaży ALDI Polska.
Nowy koncept wizualny
Łączna powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1500 mkw.. Sklepy został przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czekają również komfortowe parkingi. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.

1 miesiąc temu




![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)



