AliExpress inwestuje w poprawę doświadczenia zakupowego

3 tygodni temu

AliExpress wprowadził w Polsce nowe formy finansowania zakupów. Chodzi o płatności odroczone.

Zapewnienie jak najlepszego doświadczenia zakupowego to nasz priorytet w AliExpress. Współpraca z Klarną pozwala nam zaoferować konsumentom większą kontrolę nad finansami. Dzięki tej opcji mogą oni wypróbować produkty w domu i zapłacić dopiero, gdy zdecydują, iż chcą je zatrzymać – powiedział Gary Topp, Dyrektor Handlowy AliExpress na Europę.

Wybierając nową metodę płatności, klienci AliExpress mogą zapłacić za zakupy po 30 dniach od daty wysyłki produktów lub rozłożyć spłatę na trzy nieoprocentowane raty – w obu przypadkach bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Poprawa doświadczenia zakupowego

Udostępnienie użytkownikom AliExpress w Polsce elastycznych płatności to następny krok w realizacji zobowiązania platformy e-commerce do zwiększania jakości doświadczeń zakupowych polskich klientów poprzez partnerstwa na rynku lokalnym. W ostatnich latach AliExpress rozwinęło współpracę z kluczowymi dostawcami usług w Polsce, m.in. InPost (dostawa do paczkomatów).

AliExpress to globalna platforma zakupowa, uruchomiona w 2010 roku, której celem jest tworzenie lepszych doświadczeń zakupowych dla setek milionów konsumentów w ponad 200 krajach i regionach. Platforma dostępna jest w języku angielskim oraz 15 innych wersjach językowych. AliExpress jest częścią Alibaba International Digital Commerce Group.

Idź do oryginalnego materiału