Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie

1 rok temu
Apple chce zastrzec wizerunek jabłka w logotypach. Nie chodzi jedynie o te nadgryzione, ale o wszystkie jego formy. Jedną z firm, którą Apple zmusza do zrezygnowania z tego symbolu jest szwajcarska organizacja zrzeszająca sadowników. Fruit Union Suisse istnieje na rynku od 111 lat. Jest największą organizacją w Szwajcarii, która zrzesza lokalnych producentów owoców. W swoim logo posiada czerwone jabłko z białym krzyżem. Symbol ten nie zmienił się od początku istnienia organizacji. Wiąże się bezpośrednio z tożsamością narodową.
Apple postanowił jednak walczyć z firmami, które posiadają w swoich logotypach jabłka. Nie tylko w nadgryzionej formie, którym charakteryzuje się gigant technologiczny, ale we wszystkich kombinacjach. Jedną z firm, którą dosięgnął pomysł Apple jest właśnie Fruit Union Suisse.
– Celem Apple jest posiadanie praw do prawdziwego jabłka, które dla nas jest czymś niemal uniwersalnym… Co powinno być...
Idź do oryginalnego materiału