Arłamów On Tour ruszył w Polskę – i zrobił to z rozmachem. 25 listopada w katowickiej Fabryce Porcelany odbyła się pierwsza odsłona projektu, który porusza wątek przewagi konkurencyjnej jakim jest zarządzanie dobrostanem i Arłamów wychodzi do świata biznesu. Formuła jest prosta: spotkać się bliżej ludzi, którzy realnie budują zespoły, kulturę organizacyjną i decydują o kierunkach zmian w firmach.
W Katowicach rozmawiano o jednym z najważniejszych tematów współczesnego biznesu – dobrostanie pracowników. Keynote Agnieszki Zawadzkiej-Jabłonowskiej („Dobrostan to moda, konieczność czy potrzeba?”) jasno wybrzmiał: wellbeing to nie trend, to twarda przewaga. Zespół w równowadze bije konkurencję — i w sprintach, jak i w maratonie.
Następnie odbył się panel „Dobrostan jako strategiczna przewaga organizacji w świecie (do)BANI”, w którym wzięli udział: Adam Kszczot, Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska, Sandra Krysowska i Dominika Krzemieniecka przy prowadzeniu Macieja Strausa. Dyskutowano o tym, jak w czasach niepewności i zmienności firmy mogą budować kulturę odporności, zaufania i autentycznego przywództwa. Podkreślono również rolę eventów, integracji i mądrych działań HR jako narzędzi wzmacniających zaangażowanie i motywację zespołów.
Spotkanie zakończył Networking Cocktail z Arłamowem — w swobodnej, nieformalnej atmosferze, w której rozmowy trwały długo po oficjalnej części.
Arłamów On Tour to inicjatywa, która ma łączyć liderów i inspirować do zmian. Kolejny przystanek Arłamów On Tour to Warszawa. Widzimy się w lutym 2026. Szczegóły i informacje będą dostępne na ontour.arlamow.pl. Trasa dopiero się rozpędza — przed nami jeszcze wiele rozmów, inspiracji i spotkań, które mogą realnie wpłynąć na to, jak wyglądają współczesne organizacje w Polsce.
Źródło: Hotel Arłamów

1 dzień temu







