Awaria w dużym banku. Klienci skarżą się na problemy

2 godzin temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


Klienci banku Millennium zwracali uwagę na to, iż nie mogą się zalogować do aplikacji mobilnej. "Lepiej naprawcie awarię bo nie idzie się zalogować w apce mobilnej, na androidzie i iOS nie działa" - podkreślił jeden z nich na platformie X. Z danych serwisu downdetector wynika, iż pierwsze zgłoszenia o awarii pojawiły się w poniedziałek po południu. Do sprawy odniosło się biuro prasowe banku.


Od czasu do czasu klienci działających w Polsce banków skarżą się na problemy z dostępem do swojego konta i znajdujących się na nim środków. Dzisiaj do awarii doszło w jednym z popularniejszych banków w Polsce - banku Millennium.


Awaria w banku Millennium. Klienci mieli problem z logowaniem


"Lepiej naprawcie awarię bo nie idzie się zalogować w apce mobilnej, na androidzie i iOS nie działa" - napisał jeden z użytkowników platformy X.Reklama


Jak informuje Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, problemy z dostępem do aplikacji Millenium zaczęły występować po godz. 12. Użytkownicy wskazują, iż mają problemy z bankowością mobilną i online oraz logowaniem. Zwracają też uwagę na problemy z systemem płatności BLIK. O godz. 14 było już około 400 zgłoszeń.


Co ciekawe, informacji o awarii nie zamieszczono w mediach społecznościowych banku. Na stronie internetowej instytucji również nie ma informacji o utrudnieniach. Chcąc uzyskać więcej informacji na ten temat skontaktowaliśmy się z centrum prasowym banku Millennium. Czekamy na potwierdzenie i więcej szczegółów.


Bank Millennium: Analizujemy przyczyny niedostępności


"Mogły występować przejściowe trudności. Sprawność systemów, w tym dostęp do przelewów oraz usług BLIK, zostały już przywrócone. Analizujemy przyczyny niedostępności" - czytamy w odpowiedzi biura prasowego banku Millennium, którą uzyskał serwis Business Insider.
Idź do oryginalnego materiału