Bartłomiej Kaproń menedżerem ds. marketingu w Magnicity

2 tygodni temu

Bartłomiej Kaproń objął stanowisko Menedżera ds. marketingu w Magnicity, międzynarodowej firmie specjalizującej się w zarządzaniu przestrzeniami na szczytach budynków. Magnicity to globalny lider w zarządzaniu przestrzeniami w wieżowcach na całym świecie, znany m.in. z takich lokalizacji jak Observatoire Paris Montparnasse w Paryżu, 360 CHICAGO w Stanach Zjednoczonych, Berliner Fernsehturm w Berlinie oraz Euromast w Rotterdamie. Warszawski projekt w Varso Tower jest pierwszym przedsięwzięciem Magnicity w Polsce.

Bartłomiej Kaproń objął nowe stanowisko w kwietniu 2025 roku. Jako Menedżer ds. marketingu będzie odpowiedzialny za strategię marketingową projektu w Warszawie oraz promocję nowej atrakcji turystycznej. Kaproń wcześniej pełnił funkcję Field Marketing Activation Managera w Radisson Hotel Group, gdzie zajmował się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, współpracą z influencerami i liderami opinii, a także organizacją wydarzeń medialnych.

Przed dołączeniem do Magnicity, Kaproń pracował również jako Cluster Marketing Executive oraz PR & Marketing Executive w Warsaw Marriott Hotel, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu marką oraz promowaniu obiektów hotelowych w Polsce.

Magnicity, zarządzając przestrzeniami w prestiżowych budynkach, dostarcza wyjątkowych doświadczeń dzięki panoramicznym widokom i nowoczesnym przestrzeniom eventowym. Warszawski projekt w Varso Tower ma na celu stworzenie atrakcyjnej przestrzeni turystycznej i eventowej w samym sercu stolicy.

Idź do oryginalnego materiału