Baseig uruchomił nowy brand odzieżowy pod nazwą Geschäft

4 dni temu

Warszawa, 04.11.2025 (ISBnews) – Baseig uruchomił nowy brand własny pod nazwą Geschäft, podała spółka. Marka obejmuje odzież z kategorii casual i streetwear, a jej produkcja, sprzedaż i wysyłka odbywa się w całości wewnątrz spółki.

Uruchomienie marki Geschäft stanowi istotny etap w rozwoju segmentu odzieżowego Baseig i jest elementem realizacji strategii zwiększania udziału produktów własnych w strukturze przychodów. Dzięki pełnej integracji procesów – od projektu, przez produkcję, po sprzedaż – cały zysk ze sprzedaży pozostaje w spółce, co może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych okresach, podano.

“Geschäft to dla nas nie tylko kolejny brand, ale również poligon doświadczalny dla naszej technologii z zakresu AI-commerce. Uruchomienie marki pozwoli nam testować rozwiązania w realnych warunkach rynkowych i gromadzić dane, które posłużą do dalszego rozwoju naszego autorskiego systemu Baseig AI” – powiedział prezes Kamil Stanek, cytowany w komunikacie.

Nowy brand umożliwi spółce jeszcze lepsze wykorzystanie możliwości płynących z automatyzacji i analizy danych w procesach projektowych, sprzedażowych i logistycznych. To kolejny krok w kierunku realizacji wizji Baseig jako platformy, która umożliwia twórcom i markom działanie w oparciu o inteligentne, samooptymalizujące się procesy.

Wraz z uruchomieniem marki Geschäft spółka zapowiada wprowadzenie kolejnego brandu własnego. Nowa linia odzieżowa będzie inspirowana motywami i trendami wizualnymi popularnymi w mediach społecznościowych, odpowiadającymi aktualnym oczekiwaniom estetycznym młodszych grup odbiorców, w tym elementami estetyki znanej z popkultury azjatyckiej, które zyskały szczególną popularność w środowisku internetowym.

“Naszym celem jest nie tylko rozwój nowych marek, ale też stałe doskonalenie narzędzi, które wspierają rozwój marek i biznesów w ekosystemie AI-commerce. Każdy taki projekt to dla nas źródło danych i inspiracji do dalszego rozwoju technologii Baseig AI” – dodał członek zarządu Kamil Moliński.

Spółka działa w modelu AI-commerce, oferując twórcom narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają ich w całym procesie tworzenia i rozwijania marek – od projektowania i analizy trendów po logistykę i sprzedaż. Spółka współpracuje m.in. z influencerami. Zadebiutowała na NewConnect w 2025 r.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału