Bata uruchomiła nowy sklep online

13 godzin temu

Międzynarodowy koncern obuwniczy Bata zaprezentował serwis online w nowej odsłonie. Nowo zaprojektowana strona internetowa dostępna jest już na kluczowych rynkach w Malezji, Tajlandii, Indonezji, Indiach, Europie i Chile.

Nowy serwis zapewnia m.in. bezproblemową nawigację na różnych urządzeniach, porady modowe, oraz szczegółowe informacje o produktach.

“Nasza nowa platforma zakupów online jest szybsza, bardziej intuicyjna i pełna inspiracji. Niezależnie od tego, czy odkrywasz najnowsze trendy, szukasz porad dotyczących stylu, czy zagłębiasz się w szczegółowe informacje o produktach, nowa strona www.Bata.com ułatwia znalezienie idealnego dopasowania bardziej niż kiedykolwiek” – przekonują przedstawiciele marki.

Globalna marka Bata

Bata to marka rozpoznawana na całym świecie. Istnieje od 1894 roku, a buty z jej logo sprzedawane są w ponad 50 krajach. Marka oferuje obuwie damskie, męskie, młodzieżowe i dziecięce na każdą okazję. Ponadto oferta obejmuje szeroki wachlarz akcesoriów.

Bata posiada ogólnoświatowy zasięg, jej działania operacyjne toczą się na 5 kontynentach i zarządzane są przez 4 regionalne znaczące jednostki biznesowe. Firma obsługuje 1 milion klientów dziennie, prowadzi ok. 4,6 tys. sklepów w ponad 50 krajach, a także 40 obiektów produkcyjnych w 26 krajach.

Idź do oryginalnego materiału