Malezyjska sieć MR.DIY debiutuje w Polsce. W najbliższych miesiącach powstanie 10 sklepów

13 godzin temu

MR.DIY, znana w Azji Południowo-Wschodniej marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, ogłosiła swoje wejście do Polski. Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery nowe sklepy: w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.

MR.DIY, popularna malezyjska sieć handlowa, rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii. Polska jest 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.

Polska atrakcyjnym rynkiem

Obietnica marki to „Zawsze Niskie Ceny” oraz oferowanie artykułów codziennego użytku w dogodnych lokalizacjach. Szeroka gama produktów dostępna w sklepach obejmuje narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, niezbędne artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze, zabawki i wiele innych.

– Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu. Cieszymy się, iż już niedługo będziemy mogli dostarczyć klientom w Polsce naszą jakościową ofertę wraz z obietnicą zawsze niskich cen. Nie możemy się również doczekać, aby stać się integralną częścią polskiego krajobrazu handlowego – komentuje Leo Gan, Chief Operating Officer w MR.DIY.

W planach 10 sklepów

Przedstawiciel marki ogłosił również, iż do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów.

– Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki, a zarazem odzwierciedli nasze zaangażowanie w działania na rzecz społeczności wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni – dodaje Leo Gan.

– Wejście MR.DIY na polski rynek to nie tylko strategiczny krok w globalnej ekspansji marki, ale przede wszystkim zobowiązanie do oferowania rodzimym konsumentom szerokiej gamy unikalnych produktów, które ułatwiają kreatywne i wygodne życie. Chcemy, aby sklepy MR.DIY były dla klientów niczym dobry sąsiad, który jest blisko, poratuje w potrzebie, doradzi i zainspiruje. Dobierając asortyment naszych sklepów, za punkt wyjścia bierzemy oczekiwania konsumentów, związane z codziennym funkcjonowaniem, prowadzeniem domu i drobnymi remontami. A ponieważ wiemy, jak cennym zasobem jest w tej chwili czas, sklepy MR.DIY umożliwią kompleksowe zakupy dla całej rodziny w jednym miejscu. Co ważne, będziemy stale rozwijać naszą ofertę, na bieżąco analizować zmieniające się oczekiwania i trendy. Wnioski z tych badań znajdą odzwierciedlenie na naszych półkach. Jednocześnie zobowiązujemy się dbać o to, aby przy rosnących kosztach życia, ceny naszych produktów były konkurencyjne, zgodnie z mottem firmy <<Zawsze Niskie Ceny>> – dodaje Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND.

Sklepy MR.DIY w Polsce zaoferują szeroką gamę produktów w dziesięciu kategoriach, w tym produkty sezonowe dostosowane do lokalnych preferencji. Sklepy będą działać zarówno w galeriach, jak i parkach handlowych, a ich jasny, przytulny, inspirowany stylem skandynawskim wystrój, utrzymany w kolorach natury, zapewni komfortowe warunki zakupów.

Idź do oryginalnego materiału