Black Friday bez efektu „wow”? Polacy nie wierzą w promocje
Zdjęcie: black friday wyprzedaż
Ostatni piątek listopada to tradycyjnie jeden z najbardziej wzmożonych okresów zakupowych na świecie. Również w Polsce Black Friday i następujący po nim Cyber Monday są coraz bardziej popularne, a sprzedawcy intensywnie komunikują promocje w swoich materiałach reklamowych. Jak jednak wynika z badania Barometr Providenta tylko 30 proc. Polaków deklaruje, iż korzysta z promocji Black Friday […]

1 dzień temu

![E-commerce rośnie. Rynek pojazdów i e-grocery z najwyższymi wzrostami [OPINIA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/milosz-mickiewicz-comperia-1.jpg)






![Ewa Machowska, NEPI Rockcastle: Galeria Copernicus – miejsce, które na stałe wpisało się w handlową tkankę miasta [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/11/galeria-copernicus-torun-wnetrze1.jpg)