Black Friday rośnie w siłę: 85% firm z Polski planuje udział w szczycie zakupowym
Zdjęcie: black friday
Listopad i grudzień to w branży e-commerce okres najwyższej próby, definiujący roczne wyniki sprzedażowe wielu firm. Z najnowszego raportu „DHL e-Commerce Trends 2025 Business Edit” wynika jasno, iż Black Friday przestał być już jedynie marketingową ciekawostką, a stał się fundamentem kalendarza handlowego. Z badania wynika, iż aż 85 proc. polskich firm planuje aktywny udział w nadchodzącym […]

1 dzień temu

![E-commerce rośnie. Rynek pojazdów i e-grocery z najwyższymi wzrostami [OPINIA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/milosz-mickiewicz-comperia-1.jpg)






![Ewa Machowska, NEPI Rockcastle: Galeria Copernicus – miejsce, które na stałe wpisało się w handlową tkankę miasta [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/11/galeria-copernicus-torun-wnetrze1.jpg)