Włoska marka modowa specjalizująca się w męskiej odzieży otworzyła swój szósty butik w Polsce, który jednocześnie jest pierwszą lokalizacją Boggi Milano w Trójmieście. Nowy salon zlokalizowany w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, stanowi kolejny istotny krok w strategii rozwoju marki w Polsce i w całym regionie.
W Polsce butiki Boggi Milano znajdują się w Starym Browarze w Poznaniu, w warszawskich galeriach Klif i Westfield Mokotów, centrum outletowym w Piasecznie oraz łódzkiej Manufakturze.
Butik Boggi Milano w Galerii Bałtyckiej startuje z kolekcją jesień/zima 2025, w której innowacyjne rozwiązania łączą się z włoskim rzemiosłem. Klienci znajdą tu zaawansowaną odzież techniczną i wierzchnią, eleganckie płaszcze z najwyższej jakości kaszmiru i wełny podróżnej oraz wszechstronne elementy garderoby stworzone z myślą o współczesnym, dynamicznym stylu życia. W zgodzie z wartościami Boggi Milano kolekcja promuje również zrównoważony rozwój, wykorzystując starannie dobrane materiały, które łączą jakość, funkcjonalność i troskę o środowisko.

Międzynarodowa ekspansja
Od 1939 roku Boggi Milano projektuje nowoczesną modę męską, łącząc unikalny styl z najwyższą jakością. Kolekcje marki powstają dzięki połączeniu dwóch kluczowych elementów: doskonałej jakości tkanin – preferowane są włókna organiczne, materiały pochodzące z recyklingu oraz certyfikowane tkaniny – oraz nowoczesnego wzornictwa, które odpowiada na potrzeby współczesnego trybu życia. Marka Boggi Milano obecna jest na rynkach Europy, Azji i Emiratów, posiadając ponad 225 sklepów w 58 krajach.
Za ekspansję brandu na polskim rynku odpowiada agencja GPoland Group, która realizuje rozwój sieci w systemie franczyzowym.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada ponad 80 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

2 miesięcy temu
![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)



![Era dominacji parków handlowych dobiega końca? Deweloperzy szukają nowych formatów [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/11/zakupy-handel-witryna-park-handlowy-trendy-konsument-adobestock.jpeg)
