Briju wdraża odroczone płatności w salonach stacjonarnych

1 dzień temu

Nowa usługa pozwala wybrać klasyczne BNPL z odroczeniem płatności o 30 dni lub rozłożyć płatność na 3 raty. Proces realizacji płatności jest intuicyjny i w pełni cyfrowy – wystarczy telefon i kilka kliknięć.

Podczas zakupów w jednym z 74 salonów jubilerskich klienci mogą w prosty sposób skorzystać z odroczonych płatności – bez konieczności używania karty lub instalowania aplikacji mobilnej. Wprowadzenie usługi odroczonych płatności w salonach Briju jest efektem współpracy trzech firm – Twisto, Comfino oraz Briju – które połączyły swoje doświadczenie, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów branży biżuteryjnej.

– Od lat obserwujemy, jak zmieniają się oczekiwania naszych klientów – coraz częściej poszukują oni nie tylko pięknej biżuterii, ale także wygodnych i nowoczesnych form płatności. Dzięki wdrożeniu odroczonych płatności w naszych salonach, możemy zaoferować im jeszcze większą swobodę wyboru oraz możliwość realizacji marzeń o wyjątkowych zakupach bez obciążania domowego budżetu – mówi Alicja Greser- Manager ds. Programu Lojalnościowego Briju.

Usługa BNPL

Nowa usługa umożliwia wybór jednej z dwóch opcji płatności: klasycznego odroczenia na 30 dni (BNPL) lub rozłożenia spłaty na 3 raty. Dla klientów Briju oznacza to dostęp do elastycznego finansowania zakupu dostosowanego do ich potrzeb, przy jednoczesnej możliwości fizycznego obejrzenia biżuterii w salonie stacjonarnym – bez konieczności przenoszenia transakcji do internetu, aby skorzystać z odroczonych płatności. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze bardziej dostępne i komfortowe.

Proces skorzystania z odroczonej płatności w salonach Briju jest prosty i szybki. Nie wymaga instalowania aplikacji ani posiadania karty Twisto i odbywa się w czterech prostych krokach:

  1. Podczas dokonywania zakupu w salonie Briju klient informuje sprzedawcę o chęci skorzystania z płatności odroczonej lub ratalnej.
  2. Sprzedawca inicjuje proces w systemie sprzedażowym i po chwili klient otrzymuje SMS oraz mail z linkiem do krótkiego formularza.
  3. Po wypełnieniu formularza i przesłaniu wniosku transakcja jest finalizowana.
  4. Przypomnienia o płatności są wysyłane klientowi mailowo oraz SMS-em.

Poprawa doświadczenia zakupowego

– Wprowadzenie odroczonych płatności w salonach stacjonarnych jest możliwe dzięki ścisłej współpracy z naszymi partnerami: platformą integrującą nowoczesne formy płatności Comfino oraz polską marką jubilerską Briju. Wspólnie stworzyliśmy rozwiązanie odpowiadające realnym potrzebom klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych opcji finansowania również podczas zakupów offline. Zapewniliśmy im prosty i szybki proces oraz minimum formalności, przenosząc doświadczenia dostępne do tej pory wyłącznie w internecie do punktów stacjonarnych – mówi Ula Kasperska, Head of Sales and Business Development w Twisto.

– Integracja naszego rozwiązania z systemami Briju przebiegła sprawnie dzięki elastycznej architekturze Comfino oraz otwartości zespołu Briju na innowacje. To pokazuje, iż choćby w branżach o silnie tradycyjnym charakterze można wdrażać nowoczesne usługi finansowe, które realnie poprawiają doświadczenie zakupowe klientów – komentuje Miłosz Mickiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w Comfino.

Idź do oryginalnego materiału