Burger King rusza z nową kampanią marketingową. Sieć idzie pod prąd rynkowych trendów
Zdjęcie: Vistula (fot. mat. pras.)
Burger King uruchomił od 18 listopada nową kampanię marketingową "Nie każdy musi być drwalem - i całe szczęście. Burger Każdego". Sieć akcentuję swoją "ikoniczną" propozycję – Whoppera, komunikując się z konsumentami w niestandardowy sposób.

3 tygodni temu



![[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy świąteczne zakupy zrobią w sklepach stacjonarnych](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/zakupy-1.jpg)


![ASM SFA: Koszyk zakupowy drożeje symbolicznie, lider bez zmian [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/sklep-zakupy-spozywcze-koszyk-adobestock.jpeg)

![Jan Skowron, KiK: optymalizacja, rozwój i nasza obietnica „więcej niż się spodziewasz” [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/12/kik-sklep-wnetrze-witryna.jpg)