Bank Credit Agricole konsekwentnie rozwija aplikację mobilną CA24 Mobile. Instytucja poinformowała o wprowadzeniu nowej funkcji dla klientów.
Nowość w CA24 Mobile
Klienci Banku Credit Agricole mogą za pośrednictwem aplikacji mobilnej CA24 Mobile dokonać opłaty za parking swojego pojazdu w miejskich strefach płatnego parkowania. Dla ułatwienia nowa funkcja korzysta z usługi geolokalizacji. Dzięki temu klienci zyskują podpowiedź, jaki bilet parkingowy powinni kupić.
„Płatność za parkingi w aplikacji to usługa, na którą z niecierpliwością czekali nasi klienci. Cieszymy się, iż możemy udostępnić kolejne rozwiązanie, po naszym kantorze, które wykracza poza standardowe usługi aplikacji bankowej i wspiera klientów w codziennych czynnościach” — mówi Marcin Olech, manager ds. bankowości internetowej, cytowany w komunikacie banku.
Skorzystanie z nowej funkcjonalności
By móc skorzystać z nowości, należy najpierw ją aktywować. Usługa znajduje się w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. By dokonać zakupu biletu, najpierw trzeba wybrać z listy adekwatny pojazd lub w przypadku pierwszego parkowania dokonać jego rejestracji w usłudze. Następnie określa się miasto i strefę parkowania, a także jego czas. Można skorzystać również z funkcji Start/Stop, by zapłacić jedynie za efektywny czas parkowania. Transakcję zakupu zatwierdza się dodatkowo PIN-em mobilnej aplikacji CA24 Mobile.
Dostawcą usługi jest Mobilet. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej banku. Tam również dostępna jest pełna lista miast, w których można zakupić bilety parkingowe.
Źródło grafiki: Bank Credit Agricole