Candy POP wchodzi do Poznania

6 godzin temu

Sieć Candy POP kontynuuje rozwój na polskim rynku. Litewska marka otworzyła piąty sklep w naszym kraju, a zarazem drugi poza Warszawą.

Zlokalizowany w poznańskim centrum handlowym Posnania sklep ma niemal 100 mkw. powierzchni.

Rozwój poprzez franczyzę

Sieć zamierza rozwijać się na bazie franczyzy. Pierwszy sklep Candy POP działający na zasadzie franczyzy został już otwarty w Nidzie w Litwie. Założyciele mają jednak ambitne plany – ich celem jest eksport franczyzy za granicę, a pierwszym celem jest Polska.

– w tej chwili prowadzimy rozmowy z potencjalnymi nabywcami franczyzy na otwarcia w tym roku i przygotowujemy plany na przyszły rok. Nasza strategia ekspansji opiera się na obecnej sieci dystrybucji i jej efektywności, ale jesteśmy również otwarci na inicjatywy inwestorów – nikt nie zna rynku swojego miasta lepiej niż mieszkańcy – wyjaśnia Dovydas Juškys, współzałożyciel i CEO Candy POP Group.

Rozwój Candy POP

Pierwszy test polskiego rynku Candy POP przeprowadziło w 2022 roku, uruchamiając swoją platformę e-commerce, a następnie otwierając pierwszy sklep stacjonarny w lipcu 2023 roku. Od tego czasu powstały kolejne trzy sklepy w Polsce. Pierwszy sklep Candy POP otwarto w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie, po którym pojawiły się sklepy również w Westfield Arkadia, Westfield Mokotów oraz w Manufakturze w Łodzi. Teraz do tego grona dołączył sklep w Posnani.

Candy POP jest wiodącą wyspecjalizowaną siecią detaliczną w krajach bałtyckich. Firma aktywnie rozwija swoją działalność hurtową i e-commerce. Obrót grupy w 2023 roku wyniósł 17,4 mln EUR. Asortyment firmy obejmuje starannie wyselekcjonowane słodycze, przekąski i napoje, z których większość pochodzi z USA, Azji i innych egzotycznych miejsc, pożądanych przez klientów z regionu Morza Bałtyckiego. w tej chwili Candy POP posiada sieć 32 sklepów, w tym 15 w Litwie, 6 w Łotwie, 6 w Estonii i 5 w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału