CBRE: Monika Kulawińska szefową działu retail

2 tygodni temu

Monika Kulawińska obejmuje stanowisko szefowej sektora handlowego w CBRE. Będzie odpowiedzialna za strategię oraz rozwój wszystkich linii biznesowych w ramach działu handlowego. Monika z firmą związana jest od 11 lat. Swoją nową funkcję połączy z dotychczasową rolą dyrektora w zespole rynków kapitałowych.

– Ogromne doświadczenie i wiedza w połączeniu z niesamowitą energią, które Monika wnosi na co dzień do naszego zespołu, będą najważniejsze w dalszym rozwoju sektora handlowego w CBRE. Po kilku latach mniejszego zainteresowania tym segmentem rynku ze strony inwestorów, notujemy coraz więcej zapytań o nieruchomości handlowe w Polsce. Monika doskonale zna wszystkie usługi CBRE, które świadczymy dla klientów z tej branży, a przy tym ma perspektywę inwestycyjną. Dlatego uważam, iż będzie świetnym partnerem do rozmowy dla naszych klientów – komentuje Daniel Bienias, Dyrektor Zarządzający CBRE w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Zarządzanie i rozwój sektora handlowego w CBRE

Do tej pory w zespole rynków kapitałowych Monika Kulawińska odpowiadała za pośrednictwo w transakcjach inwestycyjnych, prowadzenie procesów due diligence, przygotowanie i prowadzenie procesów marketingowych oraz wsparcie na wszystkich etapach zakupu i sprzedaży nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem rynków biurowego i handlowego.

W ostatnim czasie reprezentowała Emira Property Fund przy inwestycji ponad 100 mln Euro w DL Invest, doradzała Blackstone przy sprzedaży Forum Gdańsk oraz Frey przy sprzedaży Parku Handlowego Matarnia. Monika doradzała także Ghelamco przy sprzedaży ikonicznych transakcjach sprzedaży Warsaw HUB Office i HUB Hotels w Warszawie.

Na nowym stanowisku będzie koncentrować się na zarządzaniu i rozwoju sektora handlowego w CBRE oraz opracowaniu spójnego planu biznesowego dla wszystkich usług dla klientów z tego segmentu rynku. Do jej zadań będzie należeć m.in. kierowanie całym portfolio produktów oferowanych klientom, w tym ich strategią, rozwojem i wydajnością, rozwój biznesu poprzez identyfikowanie nowych możliwości dla różnych linii biznesowych oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami.

Idź do oryginalnego materiału