Coraz więcej firm rezygnuje z eksponowania liderów na rzecz komunikacji opartej na wartościach i tożsamości marki. Marketing beztwarzowy oznacza promocję, w której marka nie potrzebuje twarzy prezesa ani influencera. Liczy się produkt, wartości i spójna tożsamość. Minimalizuje to ryzyko związane z uzależnieniem od osobowości lidera. Czy jednak zawsze jest to dobre podejście?
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Cicha siła marketingu beztwarzowego
Powiązane
Stopy procentowe. Jest decyzja RPP
46 minut temu
Polecane
Tego jeszcze nie było! Mielec szykuje świąteczną atrakcję
1 godzina temu
Jak dostosować CV do wymarzonej pracy zdalnej
1 godzina temu
WTA Finals. Zmiana w pierwszym środowym meczu
1 godzina temu
Tryb pozakonkursowy „MAŁY GRANT”
1 godzina temu
Najwyżej rozstawione odpadły z WTA Finals
1 godzina temu

1 miesiąc temu









