Costa Coffee otworzyła nową kawiarnię w jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Warszawie – Westfield Mokotów. To kolejny krok transformacji całej sieci.
Do galerii sieć powróciła po 8 miesięcznej nieobecności. Kawiarnia została otwarta w zupełnie nowej odsłonie. Nowy lokal zlokalizowany na poziomie 0 oferuje 120 mkw. powierzchni i 54 miejsca siedzące, co znacząco zwiększyło dostępną przestrzeń względem poprzedniego lokalu.
– Zmieniliśmy nie tylko metraż, ale i podejście do aranżacji – to kolejna kawiarnia z wystrojem UPLIFT DESIGN, czyli odświeżonym formacie premium, zaprojektowanym w palecie ciepłych beży, czerwieni charakterystycznej dla Costa Coffee, pastelowym różu i akcentach zieleni – informują przedstawiciele sieci.

Strategia ekspansji
– Powrót naszej sieci kawiarnianej do tak istotnego punktu handlowego umożliwi nam dalsze umacnianie pozycji marki. To jedno z wielu działań, które realizujemy w ramach transformacji całej sieci Costa Coffee w Polsce. W planach na 2025 rok mamy odświeżenie ponad 20 istniejących kawiarni zgodnie z konceptem UPLIFT DESIGN oraz otwarcie co najmniej 7 nowych lokali w zmodernizowanym formacie. Te plany już dziś z powodzeniem realizujemy. Co więcej, na 2026 rok planujemy uruchomienie kolejnych co najmniej 6 nowych kawiarni — podkreśla Maciej Gajkowski, dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.

6 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)