Data premiery i godzina rozpoczęcia Obligacji Demokratycznej Detonacji w Helldivers 2

cyberfeed.pl 5 miesięcy temu


Demokratyczna detonacja jest drugi Obligacja premium uderzyć Helldivers 2 po wydaniu, podążając za elektrycznością Najnowocześniejsza więź wojenna w marcu.

Demokratyczna Detonacja zapewni ci nowe przedmioty kosmetyczne, które pozwolą ci wyposażyć twoją postać i — co najważniejsze — da ci dostęp do nowej broni, której możesz użyć w walce o ocalenie Super Ziemi. jeżeli szukasz nowego Podstępytutaj ich nie znajdziesz.

W tym Helldivers 2 przewodniku, przeprowadzimy Cię przez cały proces, kiedy będziesz mógł odebrać Demokratyczna Obligacja Detonacyjnaile to kosztuje i co się z tym wiąże.


Czas premiery Obligacji Demokratycznej Detonacji: Kiedy pojawi się nowy Helldivers 2 uruchomienie aktualizacji?

Zdjęcie: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment

Demokratyczna obligacja detonacyjna dla Helldivers 2 zostanie uruchomiony Czwartek, 11 kwietnia. I chociaż PlayStation Studios i Arrowhead Games nie ogłosiły oficjalnego terminu nowej aktualizacji, możemy poczynić pewne domysły na podstawie poprzednich wydań.

Helldivers 2 wystartował 8 lutego o godzinie 4:00 czasu wschodniego, a większość poprawek wydaje się pojawiać w ciągu dwóch lub trzech godzin od tego samego okna. Cutting Edge, poprzednia Obligacja Wojenna, została wydana około 6:30 czasu wschodniego. Zakładając, iż Obligacja Demokratycznej Detonacji zostanie wydana w okolicach zwykłego czasu aktualizacji Arrowhead Games, oto trzygodzinne okno, w którym możesz się spodziewać, iż pojawi się ona w Twojej strefie czasowej:

  • Między 2:00 a 5:00 czasu PDT dla zachodniego wybrzeża Ameryki Północnej
  • Między 5:00 a 8:00 czasu EDT dla wschodniego wybrzeża Ameryki Północnej
  • Między 9:00 a 12:00 czasu GMT dla Wielkiej Brytanii
  • Między 10:00 a 13:00 CET dla Europy Zachodniej / Paryża
  • Między 18:00 a 21:00 czasu JST dla Tokio

Zaktualizujemy ten post, jeżeli Arrowhead Games ogłosi oficjalny termin premiery Obligacji Wojennej.


Ile kosztuje Demokratyczna Obligacja Wojenna Detonacyjna Helldivers 2?

Zdjęcie: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment

Arrowhead Games i Sony nie ogłosiły konkretnie, ile będzie kosztować nowa Obligacja Wojenna. Jednakże pozostałe dwie obligacje premium — Stalowi weterani I Pionierski nowatorski — obaj biegli gracze 1000 superkredytów (lub 9,99 USD).

Obie pozostałe Obligacje Premium oferowały cztery nowe bronie – tyle samo, co Demokratyczna Detonacja – a także nowy typ granatów, więc wydaje się, iż 1000 Super Kredytów to obowiązująca stawka za Obligacje Wojenne w Helldivers 2.

Pamiętaj tylko, iż Obligacje Wojenne nie zapewniają automatycznie nagród. Podobnie jak ścieżka Battle Pass Fortnite Lub Przeznaczenie 2, płacisz za prawo do odblokowywania przedmiotów z Obligacji Wojennej podczas gry, zdobywania medali i kupowania nowych gadżetów, których najbardziej pragniesz. jeżeli będziesz grać wystarczająco długo, w końcu będziesz w stanie odblokować wszystko w Demokratycznej Obligacji Wojennej. I w przeciwieństwie do przepustek sezonowych w niektórych innych grach dostępnych na żywo, Obligacje wojenne nigdy nie znikają Helldivers 2.


Co nowego w Obligacji Wojennej Demokratycznej Detonacji dla Helldivers 2?

Obligacja Demokratycznej Detonacji zawiera cztery nowe bronie, trzy peleryny, trzy zestawy zbroi, nowy granat i wiele innych gadżetów, takich jak karty graczy i emotikony. Rozbijmy to.

  • The Karabin sędziowski BR-14 to szybkostrzelny karabin wyborowy. Chociaż niekoniecznie pasuje do wybuchowego motywu Obligacji Wojennej, jest w stanie przebić pancerz.
  • The Karabin wybuchowy R-36 to broń hybrydowa, karabin powtarzalny z lunetą przypominającą snajperkę na górze. Haczyk polega na tym, iż zamiast strzelać dużymi kulami snajperskimi, strzela eksplodującymi pociskami.
  • The Wybuchająca kusza CB-9 dokładnie tak brzmi. To kusza, która zamiast standardowych bełtów strzela materiałami wybuchowymi.
  • The Pistolet granatowy GP-31 jest dziwny. Ma kształt pistoletu i wygląda jak pistolet, ale zamiast tego strzela granatami. Chociaż brzmi to i wygląda niesamowicie, jest mały haczyk: po każdym strzale będziesz musiał przeładować.

Trzy zestawy zbroi to CE-07 Specjalista ds. rozbiórek (lekki), Rozbijacz CE-27 (średni)oraz Niszczyciel FS-55 (ciężki). Granat jest zapalającym granatem lepkim, zwanym Granat termitowy G-123.

Ta więź bojowa wydaje się szczególnie dobra do radzenia sobie z Terminidami (robakami), podczas gdy ostatnia więź była skierowana w stronę Automatonów.



Source link

Idź do oryginalnego materiału