W listopada w Designer Outlet Kraków swoje drzwi otworzył sklep kultowej marki Boss. Produkty Boss są dostępne na powierzchni niemal 400 mkw.
Boss dociera do klientów na całym świecie – jego sklepy są obecne w kluczowych lokalizacjach. Ta kultowa, założona w 1925 roku w Niemczech marka jest znana z eleganckiej odzieży męskiej i damskiej, a także akcesoriów, obuwia i perfum.
Boss regularnie wprowadza nowe kolekcje, które są prezentowane na międzynarodowych pokazach mody. Marka stawia na innowacyjne podejście do klasyki, oferując zarówno odzież formalną, jak i casualową. Otwarcie sklepu outletowego Boss przy ulicy Galicyjskiej 10 w Krakowie sprawi, iż produkty tej prestiżowej marki staną się znacznie bardziej dostępne. Dzięki obniżkom wynoszącym od 30% do 70% w porównaniu do cen w tradycyjnych sklepach Boss klienci będą mieli szansę na zakup eleganckiej odzieży w atrakcyjnych cenach.
Nie tylko centrum outletowe
Usytuowanie obiektu w centrum Krakowa, przy ulicy Galicyjskiej 10, w bezpośrednim sąsiedztwie Expo Kraków i dogodny dostęp do komunikacji miejskiej (na terenie obiektu istnieje przystanek autobusowy) sprawiają, iż zakupy w obniżonych cenach są bardziej osiągalne dla mieszkańców miasta.
Centrum Designer Outlet Kraków funkcjonuje w ramach kompleksu handlowego o łącznej powierzchni blisko 60 tys. mkw. z dwoma parkami handlowymi Atut, znajdującego się na obszarze 15 hektarów, jednym z większych, pod kątem obszaru inwestycji, w Polsce.
Powierzchnia centrum outletowego została przygotowana z niezwykłą dbałością o szczegóły – w taki sposób, by zaspokoić potrzeby klientów. Z myślą o nich zaprojektowano szerokie korytarze ze strefami relaksu, świetliki dachowe wpuszczające naturalne światło, strefę zabaw dla dzieci, a także przestrzeń coworkingową. W Designer Outlet Kraków poza modą klienci mogą skorzystać z oferty dziewięciu punktów gastronomicznych, w tym kawiarni Starbucks.
Miejsce to wybrały na swoje sklepy również między innymi: Tommy Hilfiger, Alpine Pro, Calvin Klein, Crocs, Desigual, Digel, Guess, Kazar, Ochnik, Swarovski, Wittchen. Centrum sukcesywnie rozszerza ofertę marek premium.

2 godzin temu
![Od kosmetyków po AGD. Co jeszcze ląduje w świątecznych e-koszykach? [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/12/mikolaj-swietaprezenty-smartphone-adobestock.jpeg)






