Deutsche Telekom z najwyższą wartością marki w swojej 30-letniej historii

satinfo24.pl 4 godzin temu

Według raportu „Brand Finance Global 500” marka Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, odnotowała imponujący wzrost o 16,4%, osiągając wartość 85,3 mld USD, co plasuje ją na 11. miejscu tego globalnego rankingu. Po raz kolejny firma zdobyła także tytuł najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie oraz najcenniejszej marki korporacyjnej w Europie. Eksperci zwracają uwagę, iż ten wynik to zasługa przemyślanej strategii oraz sukcesów w obszarze technologii i gospodarki.

Firma Deutsche Telekom po raz kolejny została jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie. Potwierdza to badanie „Brand Finance Global 500”, które brytyjski instytut badań rynkowych Brand Finance opublikował dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Według raportu obecna wartość marki Deutsche Telekom wynosi 85,3 mld dolarów, co jest najwyższym wynikiem w 30-letniej historii firmy. To wzrost aż o 16,4% w porównaniu do poprzedniego roku, gdy wartość firmy wynosiła 73,3 mld USD. Z kolei od 2020 roku wartość marki Telekom wzrosła o 114% (od poziomu 39,9 mld USD).

Eksperci umieścili Deutsche Telekom na jedenastym miejscu w ogólnym rankingu globalnego badania, firma jest również jedyną europejską firmą w pierwszej dwudziestce rankingu. Co więcej, Deutsche Telekom pozostaje marką telekomunikacyjną o najwyższej wartości na świecie, pokonując Verizon i AT&T, ponownie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Patrząc na Europę, DT jest przez cały czas marką korporacyjną numer jeden. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Apple, wyprzedzając Microsoft, Google i Amazon.

Marka Deutsche Telekom rozwija się w imponującym tempie, dzięki naszej globalnej strategii marki parasolowej oraz konsekwentnym sukcesom na poziomie krajowym i międzynarodowymmówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekom. Od 2020 roku wartość naszej marki wzrosła ponad dwukrotnie, co pokazuje, iż długofalowe podejście się opłaca i iż zmierzamy we adekwatnym kierunku. Nasz sukces opiera się na doskonałych sieciach, innowacyjnych produktach i usługach najwyższej jakości, które nie tylko pokazują nasze możliwości i siłę innowacji, ale także pomagają zbliżać ludzi tam, gdzie dzieli ich odległość, pozwalając im w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje cyfryzacja.

Zadowolenie klientów zapewnia marce dodatkową dynamikę

Badanie Brand Finance po raz kolejny przypisuje znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom konsekwentnemu zarządzaniu marką oraz pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu firmy. Grupa przez cały czas zdobywa punkty dzięki zrównoważonym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. W szczególności wysoka jakość sieci Deutsche Telekom odgrywa decydującą rolę w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów, zarówno w Europie, jak i w USA.

Brand Finance to globalna i niezależna firma konsultingowa z siedzibą w Londynie zajmująca się wyceną i analizą marek. Instytut opracowuje ranking 500 najcenniejszych marek na świecie według wartości marki w dolarach amerykańskich. Wartości są obliczane na podstawie opłat licencyjnych, które firma musiałaby zapłacić, gdyby nie była właścicielem marki.

Więcej informacji o raporcie „Brand Finance Global 500” można znaleźć na stronie www.brandfinance.com lub www.brandirectory.com/global.

foto, źródło. T- Mobile Polska

Idź do oryginalnego materiału