Deutz Fahr znalazł się na pierwszym miejscu w głosowaniu Dealer Satisfaction Index 2024

3 godzin temu

Marka Deutz Fahr zajęła pierwsze miejsce w badaniu Dealer Satisfaction Index (DSI) 2024. Wyniki zostały ogłoszone podczas konferencji prasowej organizowanej przez Climmar w trakcie targów EIMA 2024.

Deutz Fahr odnotował średni wynik na poziomie 14,3, co stanowi znaczącą poprawę (o +1 punkt) w porównaniu z poprzednią edycją badania. W ciągu ostatnich trzech lat, dzięki ciągłemu procesowi doskonalenia, Deutz Fahr awansował z trzeciego miejsca w rankingu na pierwsze miejsce w 2024 roku.

Marka zajęła pierwsze miejsce w rankingu dzięki wysokiemu wynikowi, uzyskanemu w dziale „Marketing” (14,4 punktu) oraz w sekcji „Relacje Dealer-Producent” (15,1 punktu), co dowodzi skuteczności zastosowanej strategii, ukierunkowanej na wsparcie sprzedaży i skuteczną współpracę z siecią dealerską.

– Wynik ankiety jest owocem naszego nieustannego zaangażowania w rozwój i oferowanie produktów wysokiej jakości zgodnie z potrzebami rynku, a także potwierdza, iż kooperacja z siecią dealerską i dbałość o potrzeby dystrybutorów są najważniejsze dla przyszłości rolnictwa i prowadzą do osiągania najlepszych wyników w zakresie innowacji i efektywności”- powiedział Alberto Bellini, dyrektor SDF Global Product & Business Development Group.

– Nasze produkty, oprócz nowoczesnej technologii, zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić wysoką jakość i łatwość obsługi, zwiększając efektywność codziennej pracy- dodaje.

– Dzięki temu ważnemu wyróżnieniu, Deutz Fahr umacnia swoją pozycję zaufanego partnera dla Dealerów, którzy doceniają elastyczność operacyjną firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – powiedział Alessandro Maritano, Dyrektor Zarządzający ds.Handlowych SDF i zadeklarował dalszą pracę nad umocnieniem marki i jej rozpoznawalnością.

Czym jest Dealer Satisfaction Index (DSI)

Badanie DSI jest coroczną ankietą przeprowadzaną przez Climmar i stanowi szczegółową ocenę relacji między producentami i dealerami. Ankieta 2024, przeprowadzona w okresie od 4 kwietnia do 31 maja, składała się z 15 sekcji i 73 pytań. W badaniu wzięli udział dealerzy z 11 państw europejskich.

źródło: SDF Group

Idź do oryginalnego materiału