Dino otworzyło sklep nr. 3000

3 dni temu

Dino Polska przekracza historyczny próg. Sieć otworzyła 3000. market i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój sieci.

Otwarcie sklepu nr. 3000. to kolejny ogromny krok w rozwoju firmy i wyraz dynamicznego tempa, w jakim Grupa Dino rośnie jako organizacja.

“Otwarcie jubileuszowego sklepu to duża satysfakcja, potwierdzająca pozytywny wpływ na lokalne społeczności poprzez tworzenie nowych miejsc pracy i zwiększanie dostępności nowoczesnej sieci handlowej” – przekonują przedstawiciele sieci.

Sieć sklepów Dino konsekwentnie realizuje strategię ekspansji. Na koniec września 2025 r. Dino posiadało już 2933 sklepy, co oznacza wzrost o 361 placówek w ciągu roku i powiększenie sieci o 245 nowych marketów od początku roku. Łączna powierzchnia sali sprzedaży osiągnęła 1,2 mln metrów kwadratowych, co stanowi wzrost o 14,3 proc. rok do roku.

Kluczowe wyniki finansowe i inwestycje

Właściciel sieci podsumował pierwsze trzy kwartały 2025 r. z rekordowymi wynikami. Przychody ze sprzedaży Grupy Dino w tym okresie wyniosły 24,7 mld zł, notując imponujący wzrost o 14,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 r. Dynamika sprzedaży w sklepach istniejących od co najmniej roku (like-for-like; LfL) osiągnęła w I-III kw. 2025 r. poziom 4,7 proc..

Rozwój sieci idzie w parze ze znaczącymi nakładami inwestycyjnymi. Inwestycje przeznaczone na rozwój firmy (sieć, zaplecze logistyczne i moce produkcyjne zakładu mięsnego Agro-Rydzyna) w pierwszych trzech kwartałach 2025 r. przekroczyły 1,58 mld zł, będąc o 34 proc. wyższe niż rok wcześniej. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 7,5 mld zł. Wzrost skali działalności przełożył się również na zatrudnienie, które w Grupie Dino zwiększyło się do 54,5 tys. pracowników.

Zielona energia w sercu rozwoju

Dino Polska stawia także na rozwiązania proekologiczne. Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec III kwartału 2025 r. posiadało je 2774 sklepy, co stanowiło 95 proc. całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w pięciu centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 113 MW.

Idź do oryginalnego materiału