Sieć gastronomiczna AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową dla klientów dostępną już od 7 listopada. To kolejny krok w umacnianiu pozycji na rynku street food w Polsce.
Dolci Sapori, właściciel marki AM AM Kebab, konsekwentnie udoskonala swoje usługi, odpowiadając na aktualne potrzeby biznesowe i oczekiwania miłośników kebabów. Firma ogłasza start dwóch kluczowych aplikacji mobilnych: jednej dedykowanej klientom sieci AM AM Kebab, a drugiej swoim partnerom franczyzowym.
Lojalność w aplikacji
Już 7 listopada 2025 roku, startuje aplikacja mobilna AM AM Kebab. Aplikacja oferuje program lojalnościowy, w którym za każdą wydaną złotówkę klienci otrzymają punkty, pozwalające wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Użytkownicy zyskają również dostęp do unikatowych promocji oraz będą na bieżąco z nowościami dzięki funkcji wysyłania powiadomień. Aplikacja pod nazwą „AM AM Kebab” będzie dostępna w sklepie Apple Store i Google Play.
Zarządzanie biznesem w nowoczesnym wydaniu
W celu lepszego wspierania codziennej pracy franczyzobiorców i usprawniania komunikacji w całej sieci, firma wprowadza także wewnętrzną aplikację. Gromadzi ona w jednym miejscu wszystkie najważniejsze informacje, takie jak aktualności, komunikaty, a także obszerną bazę wiedzy z instrukcjami i materiałami niezbędnymi na każdym etapie prowadzenia biznesu.
– Naszym celem jest dostarczanie partnerom narzędzi, które realnie wpływają na ich obroty, ułatwiają prowadzenie biznesu i pozwalają skupić się na tym, co najważniejsze – obsłudze klienta i rozwoju własnego punktu gastronomicznego. Obie aplikacje to kolejny dowód na to, iż słuchamy naszych franczyzobiorców i inwestujemy w technologie, które przynoszą wymierne korzyści – komentuje Michał Kłusek, Prezes Zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.
Rozwój sieci franczyzowych
Dolci Sapori to polska firma założona w 2021 roku, która w krótkim czasie stała się jednym z najbardziej dynamicznych graczy na rynku gastronomicznych konceptów franczyzowych. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu innowacyjnych marek street food, odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i preferencje nowych pokoleń. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak AM AM Kebab, Mniami ICE CREAM oraz Mistrz Piekarz. W skład sieci Dolci Sapori Sp. z o.o. wchodzi w tej chwili ponad 360 aktywnych punktów sprzedażowych.

9 godzin temu






![[ANALIZA] CBRE: rynek inwestycji w nieruchomości komercyjne czeka na ożywienie](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Greenwashing? Nie dla Gen Z. Młodzi konsumenci stawiają na transparentność [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/11/nepi-rockastle-dobre-rzeczy.jpg)