To był wyjątkowy miesiąc w historii marki Sinsay – w październiku otworzono aż 25 nowych salonów w Polsce. Od Trzebiatowa po Cieszyn i od Zielonej Góry po Lubartów – sieć rośnie w każdym zakątku kraju.
W sumie przybyło ponad 16 000 mkw. nowej przestrzeni handlowej, w tym dwa największe salony o powierzchni przekraczającej 1 000 mkw. – w Głogowie (Park Handlowy S1) i Dąbrowie Górniczej (Park Handlowy S1 Dąbravia).
Kluczowy rynek
– Rozwijamy się w Polsce dynamicznie i konsekwentnie – chcemy być jak najbliżej naszych klientów. Otwieramy sklepy zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach, by każdy mógł na co dzień korzystać z naszej oferty. Polska pozostaje kluczowym rynkiem dla Sinsay, a tempo ekspansji pokazuje, jak duży potencjał wciąż w niej drzemie – podkreśla Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director w Sinsay.
Mimo rekordowego miesiąca, Sinsay nie zwalnia tempa i już przygotowuje się do kolejnych otwarć.
Potencjał marki Sinsay
Dzięki skalowalnej koncepcji Sinsay celuje w dotarcie do 300 milionów klientów na 27 rynkach w ciągu zaledwie 3 lat. W 2027 roku marka będzie odpowiadała za 75 proc. przychodów Grupy. W ciągu najbliższych 3 lat LPP planuje czterokrotnie zwiększyć stacjonarną sieć sprzedaży , co oznacza, iż liczba sklepów tej marki sięgnie ok. 6000 na 27 rynkach docelowych, a cała sieć Grupy wzrośnie do ok. 7500 salonów.

2 dni temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




