Dyrektorzy oddziałów Banku BPS w nowej kampanii reklamowej

10 godzin temu

Bank BPS rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Otwarci na ludzi” z udziałem dyrektorów i kierowników swoich oddziałów. Bank stawia na obecność dostosowaną do swoich lokalizacji w 12 aglomeracjach. Reklamy będą emitowane w serwisie YouTube oraz w formie banerów w sieci reklamowej Google. Kampania łączy cele wizerunkowe i sprzedażowe, kierując odbiorców na strony poświęcone nowym pakietom W Twoim Stylu i Twój Plan oraz kredytom gotówkowym i hipotecznym.

– Ta kampania to pierwsza odsłona mediowa naszej nowej strategii dla klienta detalicznego. Pokazujemy w niej to, co stanowi nasze wyróżniki i jest zgodne z naszymi wartościami, z ludzkim podejściem do klienta na pierwszym planie. Dlatego hasło „Otwarci na ludzi” uwiarygadniają nie aktorzy, a dyrektorzy i kierownicy oddziałów występujący w reklamach. Tradycyjnie już dla naszych działań stosujemy geolokalizację, użytkownik Internetu zobaczy więc spot dopasowany do swojego miasta i zachęcający do odwiedzenia najbliższego oddziału Banku BPS – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS. – Ludzki wymiar komunikacji przewrotnie umożliwiła nam sztuczna inteligencja, dzięki niej mogliśmy znacząco przyspieszyć i zoptymalizować kosztowo produkcję spotów. Nie było potrzeby budowania scenografii ani angażowania statystów, co pozwoliło również zoptymalizować koszty i przygotować prawdziwie budżetową akcję. Łącznie powstało 12 wersji reklam wideo i kilkadziesiąt dla reklam banerowych – dodaje.

Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych klientów w regionach działania poszczególnych oddziałów. Zgodnie z nową strategią Bank BPS kieruje swój przekaz do tych, którzy cenią jakość, bliskość i zaufanie.

Do tych, którzy nie chcą banku „dla każdego”, ale „dla mnie”. W ofercie, o której mowa w spotach reklamowych, nie brakuje atrakcyjnych promocji, ale na pierwszym planie jest podejście do klienta.

Od strony produktowej komunikowane będą promocje:

• pakietów W Twoim Stylu oraz Twój Plan,
• kredytów gotówkowych,
• kredytów hipotecznych.

Dla każdej z tych ofert przygotowano łącznie 36 spersonalizowanych wersji stron, dopasowanych do lokalizacji oddziału. Celem jest jak najdokładniejsze dopasowanie przekazu – zarówno pod kątem potrzeb klienta, jak i jego miejsca zamieszkania.

Za produkcję spotów i zakup mediów odpowiada agencja Eskadra.

Przykładowe spoty reklamowe można obejrzeć tutaj:

Odział Banku BPS w Opolu

Oddział Banku BPS w Sosnowcu

Oddział Banku BPS we Wrocławiu

Idź do oryginalnego materiału