EPP: duża skala zmian w M1 Czeladź

1 godzina temu

Zmiany w M1 Czeladź to nowe marki w ofercie i powiększone sklepy sprawdzonych najemców – wszystko, aby klienci mieli jeszcze szerszy wybór. W ostatnich miesiącach centrum zarządzane przez EPP podpisało umowy najmu i przedłużenia współpracy na łączną powierzchnię ponad 6200 mkw.

Oferta M1 Czeladź została wzbogacona o worldbox, który dołączył do grona najemców. Jednocześnie centrum rozwija współpracę z obecnymi partnerami: NEW YORKER przygotowuje większy, ponad 1500-metrowy salon, a Ochnik przeniesie się do lokalu aż siedmiokrotnie większego niż dotychczas. Swoją obecność w M1 Czeladź umocniły również marki McDonald’s i CCC, przedłużając umowy najmu.

Mówimy o naprawdę dużej skali zmian w M1 Czeladź – dotyczą one 12 proc. powierzchni centrum i wielu najemców. Ochnik przedłuża z nami współpracę i otworzy swój pierwszy w Polsce salon w nowym formacie o powierzchni blisko 1000 mkw. – to wyraźny znak zaufania do potencjału naszego obiektu. Jednocześnie zostaje z nami NEW YORKER z lokalem na ponad 1500 mkw., bo M1 Czeladź jest miejscem, w którym najemcy mają dużą przestrzeń do rozwoju – komentuje Ewelina Kozacka, Leasing Manager w EPP.

Największy salon Ochnik w Polsce

Przedłużenie umowy z marką Ochnik to jedna z kluczowych zmian w ostatnich miesiącach. Brand, od lat ceniony za jakość swojej galanterii i odzieży skórzanej, przeniesie się w M1 Czeladź do przestrzeni o łącznej powierzchni 925 mkw. — aż o 800 mkw. większej niż dotychczas. Będzie to największy salon sieci w Polsce i jednocześnie pierwszy w tak dużym, nowym formacie. W najbliższych miesiącach w M1 Czeladź pojawi się odświeżony i powiększony salon NEW YORKER, który z pewnością przyciągnie uwagę klientów. Na przedłużenie współpracy i remont lokalu zdecydowała się również marka obuwnicza CCC, a McDonald’s po liftingu stref zewnętrznych i elewacji dalej działa w formacie drive-thru. W obiekcie na dłużej zostaje też Pierre Cardin.

Z kolei już teraz klienci mogą korzystać z oferty nowego sklepu worldbox, w asortymencie którego znajdą obuwie i odzież popularnych marek. Na przestrzeni ostatnich miesięcy zmiany nastąpiły również w ofercie gastronomicznej M1 Czeladź – otwarto nowy lokal Daito Sushi.

Idź do oryginalnego materiału