Europejczycy tną wydatki, Polacy mniej zaniepokojeni recesją. Nowe dane o nastrojach konsumenckich
Zdjęcie: procent 2
W całej Europie rosną obawy przed recesją i ograniczane są wydatki, przy czym Polacy wykazują większy spokój wobec aktualnej i przyszłej sytuacji gospodarczej. Takie wnioski płyną z badania Consumer Navigator, przeprowadzonego przez Grupę dentsu w kilku krajach europejskich. W Wielkiej Brytanii i Francji ponad 80% respondentów ocenia gospodarkę negatywnie. W Polsce podobne zdanie ma 55% […]

6 miesięcy temu

![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)



![Era dominacji parków handlowych dobiega końca? Deweloperzy szukają nowych formatów [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/11/zakupy-handel-witryna-park-handlowy-trendy-konsument-adobestock.jpeg)