Adopt Parfums, marka perfum i kosmetyków założona w 1986 roku we Francji, otworzyła swój pierwszy butik w Łodzi. Wybór padł na Manufakturę. To druga lokalizacja marki w Polsce, która już planuje kolejne otwarcia swoich butików.
Od samego początku misją Adopt Parfums było pokazanie, iż dobrej jakości perfumy nie muszą być luksusem zarezerwowanym dla nielicznych. Marka promuje swobodę w wyborze zapachów, zachęcając do sięgania po różne aromaty – w zależności od nastroju, okazji czy pory dnia. Jej filozofia opiera się na wolności, różnorodności i dostępności.
Ponad 100 zapachów i strefa Perfumoteki w sercu butiku
W ofercie sklepu goście Manufaktury znajdą ponad 100 wód perfumowanych produkowanych we Francji, stworzonych przez mistrzów perfumerii. Kolekcje obejmują zapachy kobiece, męskie i unisex, od świeżych i owocowych, przez gourmand, po głębokie drzewne kompozycje. Uzupełnieniem są wegańskie linie pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów, a także gotowe zestawy prezentowe.
Wnętrze butiku o powierzchni 40 m kw. zaprojektowano jako jasną, nowoczesną przestrzeń sprzyjającą zapachowym odkryciom. Jego sercem jest Perfumoteka – zapachowa biblioteka prezentująca około stu kompozycji, podzielonych według rodzin zapachowych. Nowości pojawiają się regularnie, co trzy tygodnie, zachęcając do częstych wizyt. W sklepie wydzielono również strefy poświęcone zapachom do domu, makijażowi, pielęgnacji, kolekcji męskiej oraz prezentom.

– Wybraliśmy Manufakturę, ponieważ to coś więcej niż miejsce zakupów – to tętniące serce Łodzi. Miejsce spotkań, inspiracji, codziennych chwil i wyjątkowych doświadczeń. Jego energia i różnorodność doskonale odzwierciedlają ducha Adopt Parfums – podkreśla Sasha Kimpyneck, koordynator ds. marketingu międzynarodowego Adopt Parfums.
Z Francji do Łodzi
Nowy butik w Łodzi to kolejny krok w rozwoju Adopt Parfums na polskim rynku – marki, która redefiniuje luksus perfum, czyniąc go częścią codzienności. Znajduje się na poziomie O galerii handlowej w Manufakturze, obok LUSH.
Marka Adopt Parfums została stworzona w 1986 roku przez Dominique Monlun wokół unikalnego konceptu : wyzwanie i zrewolucjonizowanie klasycznego sektora perfumerii, oferując wielkie francuskie perfumy, stworzone przez renomowanych perfumiarzy, jak najszerszej publiczności w przystępnych cenach. Dziś Adopt Parfums to ponad 350 sklepów oraz oferta perfum, kosmetyków i pielęgnacji, radosna, inkluzywna, pozytywna

9 godzin temu
![Paweł Kowalewski, Mex Polska: Retail i gastronomia wchodzą w nową fazę wzrostu [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/06/prosty-temat-mex-polska.jpg)





![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)
![Carrefour liderem szybkości [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/carrefour-sklep.jpg)